PEPCO to europejska sieć niemal 2500 sklepów stacjonarnych, oferująca odzież dla całej rodziny i produkty dla domu w niskich cenach. W październiku firma rozpoczęła sprzedaż swoich produktów online, decydując się na wejście na najpopularniejsze platformy zakupowe w Polsce. Autoryzowany sklep PEPCO, z ponad 2000 ofertami, dostępny jest również na Allegro.
– Nasz cel to ciągłe zwiększanie oferty w najlepszych cenach. Właśnie dlatego nawiązujemy współpracę z najpopularniejszymi w Polsce markami, dając klientom nowe możliwości zakupowe, a firmom – nowe kanały dystrybucji ich produktów. Już widzimy, że od pierwszych dni autoryzowany sklep PEPCO cieszy się dużym zainteresowaniem wśród naszych kupujących. Jest to doskonały dowód na to, że przyjęta przez PEPCO strategia, pojawienia się na platformie, na której jest już wielu klientów firmy, sprawdza się – komentuje Celestyna Lendo-Zachariasz, dyrektor segmentu moda na Allegro.
Zobacz również
Proces zakupowy jest bardzo prosty i intuicyjny. Wystarczy wejść na stronę autoryzowanego sklepu PEPCO na Allegro lub skorzystać z wyszukiwarki na stronie głównej platformy. Druga opcja to wejście na www.PEPCO.pl i kliknięcie w banner z logotypem Allegro. Klient jest wtedy automatycznie przekierowywany do sklepu PEPCO na Allegro.
– Od jakiegoś czasu analizowaliśmy dane i przyglądaliśmy się rynkowi. Z naszych badań wynika, że aż 71% polskich klientów sklepów PEPCO równolegle robi także inne zakupy online. Co ciekawe, to znacznie więcej niż na innych rynkach europejskich, gdzie średni odsetek kupujących w internecie wśród naszych klientów wynosi 55%. Mieliśmy również wiele sygnałów i bezpośrednich pytań o sprzedaż internetową od naszych klientów. Szukaliśmy optymalnego rozwiązania zarówno dla nas, jak i klientów. Wybrany model sprzedaży online sprawia, że nie tyle otwieramy nowy sklep PEPCO w sieci, co przychodzimy z naszą ofertą do konsumentów tam, gdzie już są, np. na allegro.pl – komentuje Tomasz Tokarz, Kierownik Wsparcia Operacyjnego w PEPCO.
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas