Szkoły mogą wymieniać przypisane im Talenciaki na nagrody do 18 grudnia, jednak już teraz wyniki przedsięwzięcia wskazują na jego wielki sukces. Do akcji, której amabasadorami byli Anna i Robert Lewandowscy, przystąpiło aż 10 600 szkół – najwięcej z województw Śląskiego i Pomorskiego. Dotychczas zamówiły one ponad 30 000 nagród, przy czym szczególną popularnością cieszą się akcesoria sportowe i urządzenia elektroniczne.
Zobacz również
Największe wrażenie robi jednak liczba Talenciaków, które klienci Lidl Polska przekazali poszczególnym placówkom: to aż 26 000 000!
– Akcja „Szkoły Pełne Talentów” wzbudziła ogromne zainteresowanie, z czego bardzo się cieszymy. Dzięki zaangażowaniu naszych pracowników, ambasadorów i klientów, szkoły w całej Polsce otrzymują najpotrzebniejsze wyposażenie, w tym m.in. pomoce naukowe oraz sprzęt elektroniczny. Wierzymy, że dzięki temu wsparciu uczniom będzie łatwiej rozwijać swoje zainteresowania i realizować marzenia – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communications and CSR, Lidl Polska.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach