22 października na Stadionie Narodowym w Warszawie odbyło się największe wydarzenie dla branży e-commerce w regionie Europy Środkowo-Wschodniej – niepowtarzalna okazja do rozmów, uścisków dłoni i spotkań w atmosferze otwartości.
Fotorelacja pod linkiem.
Zobacz również
Jak widać, formuła targowa dla branży e-commerce ciągle się rozwija – ostatnia edycja przyciągnęła ponad 120 Wystawców, blisko 4000 zarejestrowanych Zwiedzających, 20 Prelegentów występujących w 4 blokach prezentacji. Ponadto I Kongres eHandlu oraz ostatni Shopcamp dostarczyły sporą dawkę wiedzy z najwyższej półki.
Wśród Wystawców znalazły się po raz kolejny tak znane marki jak m.in. EURid, Elavon, Komputronik, MasterCard, PayPal, Ruch, Skrill oraz debutanci jak Microsoft, Orbis, Crehler, S3 czy edrone.
“Po rozmowach z Wystawcami i przeczytaniu kilkunastu relacji Zwiedzających VII Targi eHandlu możemy być dumni z osiągniętych efektów. Rewelacyjna, rekordowa frekwencja podczas Targów i prezentacji ekspertów; wiele technologicznych nowinek, które rysowały wyraz inspiracji na setkach twarzy zwiedzających oraz obecność wielu przedstawicieli mediów – wygląda na to, że e-commerce w Polsce ma się dobrze” – mówi Adam Zygadlewicz, Prezes Fundacji Polak 2.0, organizator Targów eHandlu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Prezentacje, które odbyły się w 4 blokach można zobaczyć pod adresem.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Co nas czeka?
VIII Targi eHandlu już 24 marca na terenie MTP w Poznaniu.
Chcesz być na bieżąco? Obserwuj Fundację Polak 2.0 na Facebooku.