– Celem uruchomienia tymczasowych punktów szczepień w naszych placówkach jest usprawnienie procesu powszechnego szczepienia w naszym kraju. Wiemy, że pokonanie pandemii i powrót do normalności będą możliwe tylko wtedy, gdy przerwiemy cykl zakażeń. Szczepionka daje nam taką możliwość, a żeby efekty były jak najlepsze i jak najszybsze, wszyscy musimy być solidarni – mówi Adam Kołodziejczyk, prezes zarządu Super-Pharm.
Sczepienia wykonywane są w 75 placówkach Super-Pharm. Świadczący w nich usługi personel medyczny wykonał do tej pory ponad 30 000 szczepień. Najwięcej z nich odbyło się w lokalizacjach: Warszawa Puławska, Szczecin Posejdon oraz Gdańsk Forum.
Zobacz również
Pomieszczenia, w których prowadzone są szczepienia w placówkach Super-Pharm dostosowano do wymogów punktu szczepień. Są one wyposażone w odpowiedni sprzęt medyczny oraz spełniają warunki organizacyjno-techniczne. Pacjenci przyjmowani są przy zachowaniu reżimu sanitarnego zgodnie z aktualnymi wytycznymi. Każda zaszczepiona osoba na miejscu otrzymuje międzynarodowy certyfikat zaświadczający o przyjęciu szczepionki.
Na szczepienie w punkcie szczepień można zapisać się przez:
- Dedykowaną infolinię Super-Pharm 222 730 730,
- Internetowe Konto Pacjenta,
- ogólnopolską infolinię pod numerem telefonu 989,
- e-rejestrację dostępną na stronie gov.pl/szczepimysie.
Informacje o rejestracji na szczepienia przeciw COVID-19 dostępne są na oficjalnej stronie: gov.pl/web/szczepimysie/rejestracja.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing