31 stycznia br. odbył się 29. finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Tego dnia udało się zebrać aż 127,50 mln złotych, lecz ostateczna kwota będzie znana dopiero za kilka tygodni – cały czas bowiem trwają liczne aukcje prowadzone m.in. na platformie Allegro, w których możemy licytować przeróżne rzeczy. Przykładem jest chociażby własnoręcznie upieczony przez Dawida Podsiadło sernik.
Już od kilku lat WOŚP wspiera również popularna influencerka Mamaginekolog. W 2019 roku blogerka zebrała ponad 1 mln złotych ze sprzedaży napisanych przez nią ebooków, natomiast w ubiegłym roku udało się dojść do kwoty ponad 3 mln złotych.
Zobacz również
W tym roku Mamaginekolog do zbiórki wykorzystała swój sklep internetowy dla kobiet w ciąży i rodziców. W dniu finału WOŚP influencerka sprzedawała tam swoje e-booki, zaś całkowity dochód z ich sprzedaży artykułów miał zostać przekazany na konto Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
Jak poinformowała Mamaginekolog na swoim instagramowym profilu, ostatecznie udało się jej zebrać rekordową kwotę ponad 5 mln złotych!
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Słynna niebieska kurtka Marcina Najmana została wylicytowana podczas aukcji WOŚP za ponad 20 tys. zł. Wygrał Krzysztof Stanowski. Dziennikarz i sportowiec postanowili zażegnać swój internetowy konflikt i „przeszli na Ty”.
PS2
Już po raz dwunasty Lidl Polska i Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zagrali razem w słusznej sprawie. W trakcie Wielkiego Finału, w niedzielę, 31.01, padła rekordowa kwota ze strony Lidla – 9 mln zł.