Ponad 8,7 mln zł przychodów Grupy Kapitałowej Socializer w I połowie 2013 roku

W pierwszym półroczu 2013 roku Grupa Kapitałowa Socializer wygenerowała skonsolidowane przychody ze sprzedaży na poziomie 8,7 mln zł i zysk brutto w wysokości ponad 0,89 mln złotych - w porównaniu do analogicznego okresu w 2012 roku, kiedy zysk brutto wyniósł 0,7 mln zł, jest to wzrost o ponad 26%.
O autorze
1 min czytania 2013-08-13

W stosunku do wyników jednostkowych Socializer S.A. w okresie analogicznym w roku ubiegłym przychody wzrosły o ponad 5,7 mln zł (188%). Tylko w drugim kwartale br. skonsolidowane przychody ze sprzedaży wyniosły ok. 5,05 mln zł, co oznacza wzrost o ponad 3,5 mln zł w porównaniu z drugim kwartałem roku ubiegłego (230%).

Przychody jednostkowe ze sprzedaży Socializer S.A za pierwszą połowę 2013 wzrosły w porównaniu do wyników z okresu analogicznego w 2012 roku o ponad 68% – z ponad 3 mln zł do ponad 5 mln zł. W samym drugim kwartale 2013 roku spółka wygenerowała przychody na poziomie ponad 2,8 mln zł (wzrost o ponad 1,3 mln zł, czyli 87% porównując II kwartał 2012 roku).

Wskaźnik EBITDA obrazujący zdolność firmy do generowania zysków w oparciu o podstawową działalność wyniósł za pierwszą połowę 2013 roku w ujęciu skonsolidowanym 1 563 358 zł, w porównaniu do pierwszej połowy 2012 roku w ujęciu jednostkowym 768 842 zł jest to wzrost o ponad 103%.

Jak podkreśla Zarząd, Grupa Kapitałowa Socializer konsekwentnie realizuje przyjętą na 2013 rok strategię rozwoju związaną z inwestowaniem w autorskie narzędzia monitorujące oraz system klasy social CRM (platforma narzędziowa SocialPylon.com), rozbudową stabilnego zespołu oraz oferowaniem klientom nowatorskich rozwiązań dla realizacji kampanii reklamowych, rozwojem w zakresie prowadzenia kampanii efektywnościowych w regionie CEE oraz w zakresie umacniania pozycji lidera w świadczeniu usług social media w Polsce.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Cieszy nas ten nieustanny rozwój, bo od początku istnienia firmy udaje nam się utrzymać tempo 150% – 200% wzrostu r/r praktycznie w każdym kwartale. Ubiegłe 2 lata rozwoju spółki pokazały, że w tej branży pierwsze półrocze charakteryzuje się znacznie mniejszymi wydatkami na usługi social media niż drugie, co bardzo dobrze rokuje w kontekście wyników za cały rok 2013  – mówi Łukasz Misiukanis, prezes zarządu Socializer S.A. 

Raport okresowy za II kw. 2013 roku

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się