Turniej Warka Planet of Gamers Cup wpisał się w kalendarz gamingowych wydarzeń w Polsce. Już pierwsza edycja okazała się wielkim sukcesem, ale tegoroczny finał zdecydowanie przerósł oczekiwania. Fani gamingu oglądali tę zaciętą rywalizację na stronie eventu, na wydarzeniu na Facebooku, na kanałach uczestników turnieju oraz na YouTubie i Twitchu partnera wydarzenia, czyli Polsat Games. W sumie streaming miał ponad milion wyświetleń! Ci, którzy nie mogli śledzić wydarzenia na żywo, będą mogli obejrzeć retransmisję w telewizji na kanale Polsat Games.
Podobnie jak w ubiegłym roku, zaproszeni do zabawy influencerzy zostali przeniesieni na trzy dni do świata rodem z Planety Warka, gdzie okazało się, że poza niezapomnianymi emocjami podczas finałowych rozgrywek czekała też na nich masa atrakcji, niespodzianek i integracji. Wielki finał odbył się w niedzielę, 3 kwietnia. W szranki stanęli ubiegłoroczny zwycięzca – Pago, fan piłki nożnej, gracz i zapalony streamer – Lachu, najdłuższa stażem polska streamerka na Twitchu – Brunecia, zdobywca drugiego miejsca w H1Z1 Invitational – Leh, ekspertka od gier FPS na polskiej scenie Twitch.tv – Tyris oraz największy polski twórca na platformie Twitch – Xayoo.
Zobacz również
Uczestnicy zmierzyli się ze sobą w czterech grach sprawdzających ich kompetencje i gwarantujących świetną zabawę. Zawodnicy zagrali w CS:GO, Stick Fight, Assetto Corsa i Tekken 7. Wszystkie poczynania zawodników były omawiane na żywo przez profesjonalnych komentatorów: Mikołaja „silv4na” Sinackiego, Michała „Avahira” Kudlińskiego oraz Michała „myhę” Francuza. Wydarzenie poprowadzili Kinga Kujawska i Filip Mątowski.
Po ekscytującej rywalizacji, puchar trafił do rąk Leha, który zdobył aż 33 punkty. Tyris z 23 punktami uplasowała się na drugim miejscu. Trzecie miejsce przypadło Xayoo, który mimo tej samej ilości punktów co Tyris, wypadł gorzej w poszczególnych konkurencjach i spadł oczko niżej. Ubiegłoroczny zwycięzca – Pago – tym razem znalazł się poza podium, lądując na czwartym miejscu.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
– Bardzo się cieszę, że otrzymałem zaproszenie do turnieju Warka Planet of Gamers Cup! – mówi Leh. – Cały event był świetnie zorganizowany, każda z osób była bardzo pomocna i w 100% zaangażowana. Całe te 3 dni były po prostu super zabawą! Cieszę się, że udało mi się zgarnąć pierwsze miejsce i mam nadzieję, że będę miał okazję bronić tytułu w następnej edycji turnieju! Dziękuję za mega wspomnienia i pozdrowienia dla całej ekipy Warka! – dodaje Leh.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Tegoroczna edycja Planet of Gamers Cup obfitowała w jeszcze więcej atrakcji niż w ubiegłym roku – mówi Marcin Drożyński, senior brand manager Warki. – Ponownie zabraliśmy zaproszonych twórców do świata Planety Warka, gdzie czekały na nich liczne atrakcje i niespodzianki, co nadało turniejowi zupełnie innego wymiaru. Sukces tej odsłony wydarzenia utwierdza nas w przekonaniu, że Warka jest częścią gamingowego świata i zachęca nas do dalszych aktywności w tym obszarze – dodaje Drożyński.
Pomysłodawcą wydarzenia jest marka Warka. Strategię platformy Planet of Gamers stworzyły 2012 Agency i Gameset. Przy realizacji działań współpracują 2012 Agency odpowiedzialne za strategię komunikacji, kreację i kampanię 360 oraz agencja Gameset, która przygotowała koncept wydarzenia Planet of Gamers Cup i zarządza relacjami z twórcami. Producentem wydarzenia była agencja Fire i studio FR3NZY. Działania PR prowadzi agencja HOPE. Media planuje i kupuje Starcom.