Ponad pół tysiąca uczestników na Kongresie Badaczy

Odbywający się 13 i 14 października w Warszawie Kongres Badaczy to największe w Europie Centralnej wydarzenie branży consumer Intelligence.
O autorze
1 min czytania 2016-10-05

Siedemnasta edycja organizowanej od 2000 r. imprezy odbywa się pod hasłem „Na styku” i za cel stawia sobie opis zjawisk konsumenckich powstających w wyniku nakładania się na siebie obszarów i dziedzin.

Najciekawsze, co obecnie obserwujemy, zarówno w życiu społecznym, jak i w biznesie, dzieje się na styku, po przekroczeniu granic, w nakładaniu się na siebie więcej niż jednej dziedziny czy sposobu działania. Dlatego ważną umiejętnością marketingu staje się zderzanie tego, co wcześniej się nie stykało, eksperymentowanie, łączenie i nakładanie. Wobec tych procesów, które już się toczą, musimy się uczyć zadawać nowe pytania i inaczej badać to, co przekracza granice. – mówi dr Agata Grabowska, przewodnicząca Rady Programowej tegorocznego Kongresu Badaczy.

W programie Kongresu znalazło się ponad 40 wystąpień dotyczących trendów, marek, stylów życia, gender, pokoleń, przyszłości oraz metodologii. Nowością tegorocznej formuły kongresowej są 3 warsztaty narzędziowe: Behavioral Change, Consumer Trends i Design Research. Organizatorzy zadbali także o wydarzenia towarzyszące: Congress Expo oraz branżowe Research Mix Party.

Organizatorami wydarzenia są: Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii oraz Organizacja Firm Badania Rynku i Opinii. Sponsorem Głównym jest Panel Ariadna, sponsorami Predictive Solutions oraz Kantar TNS.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej informacji: www.kongresbadaczy.pl

Słuchaj podcastu NowyMarketing