Poprawiona metodologia badania Megapanel pokazuje rzeczywistą pozycję GG Network

Zmiany wprowadzone przez PBI dają wydawcy komunikatora GG znacznie wyższą pozycję w rankingu Real Users i pozwalają awansować do pierwszej dziesiątki w rankingu użytkowników i uruchomionych aplikacji.
O autorze
1 min czytania 2012-05-25

Dzięki wprowadzonym przez PBI zmianom metodologicznym badanie Megapanel pozwala od marca bieżącego roku śledzić wskaźniki uwzględniające również zasięgi aplikacji instalowanych na komputerach. Ma to szczególne znaczenie dla GG Network, wydawcy najpopularniejszego w Polsce komunikatora internetowego GG.

Najnowsze wyniki badania Megapanel pokazują, iż sumaryczna liczba realnych użytkowników korzystających z usług i serwisów GG Network wynosi blisko 8 milionów, a więc znacząco więcej niż w prezentowanych dotychczas badaniach (w których wyniki witryn i aplikacji były prezentowane oddzielnie). Daje to spółce 12. pozycję wśród wydawców internetowych w Polsce.

Prezentacja witryn i aplikacji w jednym drzewie wyników pozwala na obliczenie dodatkowego wskaźnika, prezentującego pełen potencjał reklamowy wydawców, jakim jest liczba użytkowników i uruchomionych aplikacji w danym miesiącu. W rankingu opartym o ten wskaźnik GG Network zajmuje pozycję w pierwszej dziesiątce wydawców w Polsce, tuż za Grupą Interia.pl, dystansując między innymi Grupę NK czy Grupę O2.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing