Glogaza wydała w czerwcu swoją pierwszą książkę w wydawnictwie Znak; jej publikacja zatytułowana „Slow Fashion. Modowa rewolucja” stała się bestsellerem jeszcze w przedsprzedaży i aktualnie przygotowywany jest jej dodruk.
Sukces Joanny, połączony z prowadzeniem przez nią marki odzieżowej Lunaby, skłonił ją do przygotowania e-booka dla osób, które myślą o zarabianiu na blogu, chcą sprofesjonalizować swojego bloga lub zmagają się z podstawowymi problemami przy jego prowadzeniu. Do napisania książki zaprosiła Martę Klimowicz, od wielu lat obecną w branży internetowej,specjalizującej się w budowaniu społeczności internetowych i e-marketingu.
Zobacz również
“Prowadzenie bloga to w gruncie rzeczy działalność biznesowa jak wiele innych. Musisz poznać środowisko, w którym działasz, dobrze znać konkurencję, znaleźć coś, co pozwoli ci się od niej odróżnić i dostarczać swojej grupie docelowej to, co jest dla niej ważne. Bez znajomości podstawowych zasad marketingu internetowego, tworzenia oryginalnych i angażujących treści czy proaktywnego poszukiwania partnerstw trudno jest rozwijać biznes on-line’owy.” – mówi Glogaza. W swojej publikacji autorki dzielą się ze swoimi czytelnikami poradami jak współpracować z sieciami reklamowymi, skąd czerpać pomysły na nowe wpisy, jak pozyskiwać czytelników i budować zaangażowaną społeczność wokół bloga.
Wśród osób, które przeczytały już e-booka znaleźli się uznani blogerzy tacy jak Michał Szafrański z Jak oszczędzać pieniądze, Artur Kurasiński z AK74 czy Konrad Kruczkowski z bloga Halo Ziemia. Książka zebrała u nich bardzo pozytywne recenzje i sprzedała się w ciągu dwóch tygodni od startu sprzedaży w ponad 500 egzemplarzach.
E-book dostępny jest na stronie, dla najbardziej zaangażowanych osób przewidziano również możliwość wykupienia indywidualnych konsultacji z autorkami. Na stronie tworzona jest również zamknięta lista blogerów, która już teraz pozwala na dostęp do treści, które nie znalazły się w publikacji.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing