Popularni TikTokerzy zachęcają do udziału w wyzwaniu Huawei #TheBestJobInTheWorld

Czworo popularnych TikTokerów – @nataliasisik, @kamelemona, @magicofy, @lukipoland - opublikowało filmy zachęcające do wzięcia udziału w wyzwaniu Huawei #TheBestJobInTheWorld. Do północy 21 czerwca można zgłosić swoją pracę w konkursie i powalczyć o możliwość współtworzenia kanału TikTok Huawei.
O autorze
1 min czytania 2020-06-19

Wyzwanie #TheBestJobInTheWorld, które rozpoczęło się 15 czerwca i kończy się o północy w najbliższą niedzielę, zachęca do publikowania wideo inspirowanego tym właśnie hasłem. Spośród zgłoszonych filmów, jury wybierze 4 najciekawsze i najbardziej angażujące, a ich autorzy otrzymają możliwość publikowania swoich filmów na kanale Huawei przez dwa wakacyjne miesiące – lipiec i sierpień. Dodatkowo produkcje zwycięzców i zaangażowanych w projekt TikTokerów zostaną połączone w cztery filmy, które trafią na kanał Huawei i kanały TikTokowych twórców.

Popularni TikTokerzy na swoich kanałach opublikowali filmy charakterystyczne dla ich profili, w których zachęcają swoich obserwatorów do wzięcia udziału w wyzwaniu #TheBestJobInTheWorld. Każdemu z nich towarzyszy również muzyka nawiązująca do kampanii promującej sklep Huawei AppGallery – „Explore IT”, a także zaprezentowane są najnowsze smartfony marki – Y6p i Y5p.

Wszystkie filmy można znaleźć pod podanymi linkami:

TikTok to kolejny kanał w komunikacji Huawei w social media obok Facebooka, Instagrama, Twittera oraz YouTube’a.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wyzwanie #TheBestJobInTheWorld nawiązuje do trwającej kampanii marketingowej promującej autorski sklep z aplikacjami Huawei AppGallery oraz atrakcyjne cenowo smartfony z najnowszej serii Y – Y6p i Y5p. Huawei dynamicznie rozwija swój własny ekosystem Huawei Mobile Services oraz sklep z aplikacjami Huawei AppGallery, w którym obecnie znajduje się prawie 1000 polskich aplikacji, a liczba ta z dnia na dzień rośnie. W skali globalnej, w sklepie dostępnych jest już 35 tysięcy aplikacji, z których korzysta ponad 390 milionów aktywnych użytkowników na całym świecie. Sklep jest częścią ekosystemu Huawei Mobile Services obok takich usług jak – między innymi – Chmura, Przeglądarka i Motywy. Kluczem do ekosystemu HMS jest ID Huawei, czyli cyfrowy identyfikator użytkownika umożliwiający szybki i łatwy dostęp do usług na urządzeniach Huawei. 

Z myślą o użytkownikach sklepu z aplikacjami AppGallery powstała również dedykowana strona na Facebooku, na której mogą znaleźć nie tylko najświeższe oferty i informacje o najnowszych aplikacjach, ale również wymieniać się doświadczeniami i opiniami. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się