„Porozmawiajmy o wnętrzu” – kolejna niestandardowa akcja VOX

Marka VOX konsekwentnie realizuje nieszablonowe podejście do komunikacji opartej na wartościach. „Porozmawiajmy o wnętrzu” to oryginalna kampania społeczno-wizerunkowa, w której VOX tworzy autentyczną przestrzeń do rozmowy i wymiany poglądów.
O autorze
2 min czytania 2017-09-28

Razem z charyzmatyczną psycholożką i psychoterapeutką Katarzyną Miller firma zaprasza wszystkich do rozmów o tym, co w życiu najważniejsze – wolności osobistej, emocjach i relacjach z innymi ludźmi. Działania w ramach akcji potrwają aż pół roku i będą realizowane zarówno w przestrzeni wirtualnej, jak i podczas spotkań w salonach marki.

Firma wnętrzarska VOX wystartowała właśnie z ogólnopolską akcją „Porozmawiajmy o wnętrzu” opartą o niestandardowy mix działań komunikacyjnych, zapraszający odbiorców w świat marki. Jest to efekt długofalowej strategii opartej na idei „human touch”, według której w centrum zainteresowania VOX zawsze stawiany jest człowiek i jego potrzeby. To unikatowe podejście wynika z wieloletniej symbiozy humanistyki i biznesu, określającej specyfikę całej Grupy Kapitałowej VOX. W przypadku tegorocznej akcji zaowocowało to współpracą z Katarzyną Miller – jedną z najbardziej cenionych psycholożek i psychoterapeutek w naszym kraju – oraz postawieniem przez VOX na realną interakcję z odbiorcami: działania w mediach społecznościowych i spotkania w pięciu miastach Polski.

„Realizujemy wyłącznie działania komunikacyjne, w które głęboko wierzymy. Takie, które są autentyczne i mogą mieć rzeczywistą wartość dla naszych odbiorców. Wsłuchujemy się w ważne dla nich tematy i konsekwentnie bazujemy na kluczowej dla nas wartości – wolności. Niezmiennie wierzymy też, że to, w jaki sposób żyjemy, ma ogromny wpływ na to, kim jesteśmy. Takie podejście w prostej linii definiuje nasze produkty i wnętrza. Dlatego najczęściej działamy w oryginalny sposób. Nie inaczej jest i tym razem. Przez pół roku będziemy realizować działania, których zakres i tematyka wykraczają poza rynkowe standardy. Będziemy tworzyć przyjazną przestrzeń do rozmów z wyjątkowym ekspertem, słuchaną i podziwianą przez Polki, Katarzyną Miller. W naszych spotkaniach może wziąć udział każdy zainteresowany, w najbardziej odpowiadającej mu formie – przychodząc na spotkanie w salonach VOX, wysyłając list do Katarzyny Miller lub siedząc we własnym fotelu i komentując relację na żywo na naszym Facebooku” – mówi Przemysław Jędrowski, dyrektor marketingu VOX.

W ramach akcji „Porozmawiajmy o wnętrzu” marka VOX uruchomiła dedykowaną stronę porozmawiajmy.vox.pl (landing page), na której znajdują się szczegóły projektu. W każdy poniedziałek na Facebooku Wnętrza VOX będą się pojawiać filmy z cyklu „Porozmawiajmy o…”, które są zapisem rozmów Katarzyny Miller z wybitnymi postaciami. Ważne pytania zadają w nich m.in. Zbigniew Zamachowski, Michał Olszański, Jakub Przebindowski, Wojciech Błach, Kamil Lemieszewski czy Robert Żołędziewski. Raz w miesiącu Katarzyna Miller do wszystkich, którzy dołączą do zainteresowanej grupy na stronie porozmawiajmy.vox.pl, będzie wysyłać list. Jego odbiorcy będą mogli odpisać i zaproponować nowe tematy do rozmów. Oprócz działań online, co miesiąc będą się odbywać spotkania z Katarzyną Miller w największych miastach Polski: w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Gdańsku i Katowicach. Dzięki realizowanemu live streamingowi każdy będzie mógł wziąć w nich czynny udział, zadając pytanie lub komentując wypowiedzi uczestników spotkania.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Akcja rozpoczęła się na Facebooku krótkim teaserem, prezentującym posty z hasłami dotyczącymi idei działań VOX. Kluczowa stała się fraza: „Porozmawiajmy o wnętrzu, bo tam się wszystko zaczyna!”. Obecnie projekt jest realizowany przez dedykowaną stronę oraz oficjalne kanały społecznościowe marki, a wspierają ją reklamy w prasie oraz na portalach internetowych. Idea kreatywna akcji „Porozmawiajmy o wnętrzu” powstała w zespole marketingowym i PR VOX. Za strategię i kreację digital odpowiada agencja White Ducky, a działania PR realizuje agencja Home Sweet Home PR.

Słuchaj podcastu NowyMarketing