Salon Porsche Centrum Warszawa Okęcie należący do grupy Porsche Inter Auto ruszył z lokalną kampanią ambientową kolekcji Porsche Lifestyle. W Browarach Warszawskich i Elektrowni Powiśle stanęły nietypowe ekspozycje: Porsche Taycan oraz 911 zapakowane w pudełka znane z kolekcji miniaturowych modeli marki. W ramach kampanii powstał także film nawiązujący do dziecięcych marzeń.
Porsche to synonim sportowych osiągów, luksusu i ponadczasowego designu. To także marka, która zdecydowanie najczęściej pojawia się w wyobraźni najmłodszych fanów motoryzacji, jako uosobienie dziecięcych marzeń o posiadaniu własnego samochodu. I właśnie na tej koncepcji bazuje najnowsza kampania salonu Porsche Centrum Warszawa Okęcie, należącego do grupy Porsche Inter Auto.
Zobacz również
Porsche w świątecznym opakowaniu
W Browarach Warszawskich i Elektrowni Powiśle stanęły wyjątkowe ekspozycje dwóch modeli marki: elektrycznego Taycana i kultowej 911. Oba samochody można oglądać przez szybę imitującą kolekcjonerskie opakowania miniaturowych modeli Porsche. W ramach kampanii powstał także materiał video, nawiązujący do dziecięcych marzeń na temat własnego samochodu. W ten sposób salon zdecydował się promować kolekcję lifestyle’ową.
– Porsche od lat inspiruje, nie tylko dorosłych fanów motoryzacji, ale także tych najmłodszych. To właśnie samochody tej marki zdecydowanie najczęściej pojawiają się w wyobraźni wielu chłopców i dziewczynek, jako te, które są spełnieniem ich motoryzacyjnych marzeń. Nasza kampania nawiązuje do tej koncepcji i jednocześnie podkreśla, że produkty Porsche są uniwersalne, ponadczasowe i trafiają do miłośników marki, bez względu na wiek – mówi Joanna Ogórek, head of marketing grupy Porsche Inter Auto.
W kolekcji Porsche Lifestyle oferowanej przez salon Porsche Centrum Warszawa Okęcie znajdują się ekskluzywne i unikatowe gadżety motoryzacyjne. Wśród nich są m.in.: modele kolekcjonerskie, artykuły biurowe i biznesowe, zabawki i ubrania dla dzieci, a także akcesoria dla zwierząt.
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Ekspozycje w Browarach Warszawskich i Elektrowni Powiśle można oglądać do 27.12.
Słuchaj podcastu NowyMarketing