Pod koniec 2021 roku zarząd agencji Time For Friends podjął decyzję o przyłączeniu do grupy serwisu tematycznego FTB.pl, który jest nieodłącznym elementem branży muzycznej od ponad 20 lat. Teraz grupa poszerza się o największy portal piszący o rapie w Polsce Glamrap.pl, wspólnie tworząc największy zasięgowo ekosystem muzyczno-rozrywkowy.
Platformy agencji kreatywnej Time For Friends, czyli Rytmy.pl, Muno.pl, Biletomat.pl, FTB.pl oraz aplikacja Tango posiadają ponad 1 000 000 unikalnych użytkowników, generując 2 000 000 odsłon miesięcznie. Aby dostarczać najlepsze rozwiązania marketingowe dla organizatorów wydarzeń, artystów, marek komercyjnych, agencji PR i domów mediowych, agencja łączy siły z największym na rynku serwisem piszącym o muzyce hip-hopowej, czyli Glamrap.pl.
Zobacz również
– Działania agencji Time For Friends śledziłem od dłuższego czasu i zawsze podobały mi się tworzone przez ten zespół przedsięwzięcia muzyczno-marketingowe. Są szyte na miarę, pod konkretnego odbiorcę i często kampanie potrafiły zaskoczyć nawet mnie. Ta koncepcja zbiega się z moją wizją przyszłości portalu, który na rynku jest numerem jeden w polskim rapie już od ponad dekady. Myślę, że nasze doświadczenie oraz historia i statystyki, które stoją za Glamrap.pl, pozwolą nam się dużo szybciej rozwijać, jeszcze bardziej się profesjonalizować i dotrzeć do szerszego grona odbiorców – mówi Łukasz Kazek, właściciel portalu Glamrap.pl
– Nie ukrywamy swoich ambicji dotyczących stworzenia z Time For Friends największego ekosystemu muzyczno-rozrywkowego, złożonego nie tylko z naszych własnych portali, ale także partnerów z branży. Dołączenie do nas tak dużego podmiotu jak Glamrap.pl, rozwija nas przede wszystkim zasięgowo, ale też wzmacnia w bardzo ważnym dla nas segmencie najpopularniejszego obecnie gatunku muzycznego w Polsce – mówi Alex Kubaczewski, szef kreatywny agencji Time For Friends
– Naszym celem jest umiejętne łączenie marki z odbiorcą, przez pryzmat wartości dodanej, jaką może wnieść ona w segment muzyczno-rozrywkowy. Dotychczasowe współprace z globalnymi partnerami pokazują, że jest to dobry kierunek, bo oprócz standardowych form promocji proponujemy kreatywne rozwiązania, wciągające naszych odbiorców w interakcję. Dajemy też jasny sygnał branży eventowej, że oprócz rozwiązań technologicznych w Biletomat.pl oferujemy skuteczne dotarcie i najlepszą promocję wydarzeń w naszym kraju – dodaje Kubaczewski
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Dołączenie serwisu Glamrap.pl to nie tylko naturalna forma wypełnienia pewnej tematyki, ale także wzmocnienie zasięgu w tym akurat gatunku muzycznym, który notuje w ostatnim roku swoje najlepsze wyniki w historii.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Rozpoczęcie współpracy z portalem Glamrap.pl to nie tylko znaczące zwiększenie zasięgu grupy, ale tym samym stanie się jeszcze bardziej konkurencyjnym podmiotem dla reklamodawców i partnerów. Biorąc pod uwagę kierunek, jaki obraliśmy w październiku 2021 roku w dziale rapowym portalu Rytmy.pl, wspomniany serwis będzie dla nas naturalnym dopełnieniem treściowym. Jestem pewien, że ta szeroko zakrojona współpraca przyniesie korzyści obu stronom, zaś redakcje będą w naturalny sposób się uzupełniać i realizować kolejne cele – mówi Krzysztof Nowak, szef redakcji hip hopowej portalu Rytmy.pl.
Wraz z dołączeniem serwisu Glamrap.pl, grupa mediowa agencji Time For Friends staje się największym zasięgowo ekosystem na rynku, który specjalizuje się w działaniach dla branży muzyczno-rozrywkowej. Wspólnie serwisy tematyczne generują miesięcznie około 5 000 000 odsłon, portale odwiedza około 2 000 000 unikalnych użytkowników, a social media całego ekosystemu generują zasięg sięgający 7 000 000 osób. To także zbiór produktów mediowych, który tematycznie dociera najszerzej do młodszej grupy użytkowników, co ma szczególne znaczenie przy działaniach dla bileterii Biletomat.pl, która również znajduje się w portfolio agencji. Z nowej oferty agencji Time For Friends mogą już korzystać klienci i użytkownicy wspomnianych wyżej serwisów internetowych.
Artykuł powstał we współpracy z Time For Friends.