Planeta Warka to wymarzony męski świat, stworzony w kampanii reklamowej marki Warka. To miejsce, w którym rytm życia wyznaczają męskie potrzeby. Planeta Warka, do tej pory znana konsumentom z dwóch spotów telewizyjnych, teraz zostaje zaprezentowana w nowej odsłonie – w uruchomionym właśnie serwisie internetowym PlanetaWarka24.
Na stronie Planeta Warka znaleźć można newsy prezentujące zaskakujące wydarzenia z życia tej wyjątkowej społeczności. Tutaj program 500+ obejmuje każdego kibica, gry komputerowe zostają wprowadzone do oficjalnego programu Igrzysk, a stadiony miejskie uznaje się za obiekty sakralne. Z serwisu dowiedzieć się też można między innymi, kto na Planecie Warka ma szansę na Nobla, a kto za dokonanie swego odkrycia usłyszał wyrok.
Zobacz również
Życie na Planecie Warka budzi tak dużą ciekawość, że powstanie tego portalu newsowego było rzeczą oczywistą – mówi Tomasz Król, marketing manager Warki w Grupie Żywiec. – Poruszamy w nim tematy, które szczególnie pasjonują mężczyzn i są nieodzownym elementem ich świata: sport, gadżety, samochody, dobre jedzenie i oczywiście piwo. Prezentujemy je z przymrużeniem oka, jednak poprzez ten lekki ton, chcemy pokazać, że pewne rzeczy są nierozerwalnie związane z klasyczną, męską naturą.
Aktywacje interaktywne marki Warka realizuje agencja The Digitals (grupa S/F), a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaVest. Kreację nowej komunikacji stworzyła agencja LVOV. Domem produkcyjnym odpowiedzialnym za realizację spotów jest Tango Production, a postprodukcją zajął się Televisor. Wsparcie PR zapewnia Roots PR.
Słuchaj podcastu NowyMarketing