TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Portal informacyjny Planety Warka

Najświeższe informacje wprost z Planety Warka są już dostępne w specjalnym serwisie internetowym. 4 marca wystartowała kampania digitalowa Warki, stanowiąca rozwinięcie komunikacji telewizyjnej marki.
O autorze
1 min czytania 2016-03-07

Planeta Warka to wymarzony męski świat, stworzony w kampanii reklamowej marki Warka. To miejsce, w którym rytm życia wyznaczają męskie potrzeby. Planeta Warka, do tej pory znana konsumentom z dwóch spotów telewizyjnych, teraz zostaje zaprezentowana w nowej odsłonie – w uruchomionym właśnie serwisie internetowym PlanetaWarka24.

Na stronie Planeta Warka znaleźć można newsy prezentujące zaskakujące wydarzenia z życia tej wyjątkowej społeczności. Tutaj program 500+ obejmuje każdego kibica, gry komputerowe zostają wprowadzone do oficjalnego programu Igrzysk, a stadiony miejskie uznaje się za obiekty sakralne. Z serwisu dowiedzieć się też można między innymi, kto na Planecie Warka ma szansę na Nobla, a kto za dokonanie swego odkrycia usłyszał wyrok.

Życie na Planecie Warka budzi tak dużą ciekawość, że powstanie tego portalu newsowego było rzeczą oczywistą – mówi Tomasz Król, marketing manager Warki w Grupie Żywiec. – Poruszamy w nim tematy, które szczególnie pasjonują mężczyzn i są nieodzownym elementem ich świata: sport, gadżety, samochody, dobre jedzenie i oczywiście piwo. Prezentujemy je z przymrużeniem oka, jednak poprzez ten lekki ton, chcemy pokazać, że pewne rzeczy są nierozerwalnie związane z klasyczną, męską naturą.

Aktywacje interaktywne marki Warka realizuje agencja The Digitals (grupa S/F), a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaVest. Kreację nowej komunikacji stworzyła agencja LVOV. Domem produkcyjnym odpowiedzialnym za realizację spotów jest Tango Production, a postprodukcją zajął się Televisor. Wsparcie PR zapewnia Roots PR.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing