Fotograf Robert Ceranowicz będzie relacjonował sceny z ich życia z zachowaniem dystansu, nie wchodząc bezpośrednio w ich przestrzeń. Redaktorka PAPAYA.ROCKS, Magdalena Czubaszek, przeprowadzi z bohaterami cyklu telefoniczne rozmowy i przybliży ich punkt widzenia na bieżącą sytuację. Projekt ma na celu oswojenie zjawiska, zwiększenie świadomości zagrożeń i promowanie odpowiedzialnych postaw społecznych.
Na PAPAYA.ROCKS można znaleźć treści filmowe, newsy, reportaże, opinie i trendy. Nie brakuje też dłuższych, szczegółowych artykułów, wywiadów z twórcami z całego świata, podcastów, fascynującej kultury i sztuki, wiecznie zaskakującej technologii i innych zjawisk – wszystkiego, co może inspirować i motywować do działania. Portal oferuje także jasno wydzieloną przestrzeń dla marek oraz stworzonych przez redakcję i producentów reklamowych treści sponsorowanych. Wydawcą portalu jest dom produkcyjny Papaya Films.
Zobacz również
Robert Ceranowicz wielokrotnie fotografował kulturę ulicy i sporty ekstremalne. Pasję przekuł w karierę zawodową dzięki współpracy z EMI Music Poland. Jest autorem sesji okładkowych dla takich artystów jak Vienio i Pele, Fu, Sidney Polak czy T.Love. Zdobył bezcenne doświadczenie pracując przez lata dla Mather Communications, Saatchi & Saatchi IS czy BBDO. Od ponad dekady współpracuje z magazynami modowymi i lifestylowymi. Równolegle podróżuje i rozwija autorskie projekty – w ramach serii „W Drodze” fotografuje naturę i szuka piękna w ludziach, których spotyka w dalekich zakątkach świata. Ceranowicz jest reprezentowany przez Papaya Films.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach