W czerwcu marka ruszyła z nową kampanią promocyjną pod hasłem „Mamy Twój pomysł na wakacje”, obejmującą zarówno szerokozasięgową kampanię telewizyjną, jak i rozbudowaną komunikację w obszarze digital marketingu oraz działania PR-owe. Cel jest jeden – spełnienie wakacyjnych marzeń Polaków.
Wiemy, że każdy jest inny i ma odmienne wyobrażenia o wymarzonym urlopie. Dla jednych będą to wakacje spędzone na leżaku nad basenem w hotelu z dala od zgiełku miasta, dla innych najważniejszy będzie szeroki wybór atrakcji, jeszcze inni docenią natomiast wyjątkowy design i wysoki standard hotelu czy możliwość oddania dzieci pod opiekę animatorów. Z tego względu nasi eksperci dokonują selekcji obiektów hotelowych, wybierając tylko te o najwyższej jakości, a następnie negocjując z nimi najlepsze oferty i udogodnienia. Wszystko po to, aby móc zaproponować klientom pobyty dostosowane do ich indywidualnych oczekiwań. Dzięki temu kupujący mogą wybrać to, co ich najbardziej interesuje – a zarazem mieć pewność, że otrzymują wszystko, czego potrzebują do udanego wypoczynku. I to w korzystnej cenie – mówi Oliwia Kiermasz, head of brand & communications w Travelist.pl.
Zobacz również
Wiele miesięcy badań i analiz
Kampania powstała w oparciu o odświeżoną strategię komunikacji marki, która jest odpowiedzią zarówno na zmieniającą się branżę turystyczną, jak i preferencje podróżujących. Poprzedzające ją wielomiesięczne badania i wyciągnięte z nich wnioski dały możliwość wypracowania zintegrowanych działań komunikacyjno-informacyjnych portalu. Te pozwolą jeszcze lepiej niż dotychczas odpowiedzieć na potrzeby klientów.
Do rewizji naszej strategii podeszliśmy bardzo poważnie i wieloetapowo. Kilkanaście ostatnich miesięcy spędziliśmy na prowadzeniu wnikliwych badań konsumenckich – zarówno ilościowych, na grupie tysiąca respondentów, jak i jakościowych, w formie grup fokusowych oraz pogłębionych wywiadów indywidualnych. Szeroki research i analizy pozwoliły nam na poznanie oczekiwań turystów względem wybieranych obiektów hotelowych oraz ich motywacji – komentuje Oliwia Kiermasz.
Strategia została stworzona we współpracy z agencją Together. Za kampanię reklamową odpowiada fmc_go, działania mediowe koordynuje agencja digital – SalesTube, natomiast PR poprowadzi agencja Publicon. Reklamy telewizyjne już teraz można oglądać w największych polskich kanałach. A mając świadomość, że w sezonie wakacyjnym głównymi klientami są rodziny z dziećmi, portal postawił również na specjalną promocję „Dzieci jadą gratis”, w ramach której w setkach wybranych hoteli nawet dwójka dzieci w określonym wieku może tego lata wypoczywać bez dodatkowych opłat.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing