Upoluj wejściówkę na AIBA 2025 [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na AIBA 2025 [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na AIBA 2025 [KONKURS]

4 sceny tematyczne, 50+ prelegentów z topowych tech marek świata – upoluj wejściówkę na konferencję o realnych wdrożeniach AI.

SZCZEGÓŁY

Poruszająca kampania Habitat for Humanity Poland

Nowa kampania społeczna organizacji działającej na rzecz poprawy warunków mieszkaniowych oraz zapobiegania bezdomności zwraca uwagę na zależności między godnymi warunkami do życia a jakością życia jako takiego.
O autorze
1 min czytania 2020-06-30

Habitat for Humanity operuje w 70 krajach na świecie. W Polsce organizacja rozpoczęła działalność w 1992 roku. Co znamienne, nasz kraj plasuje się na jednym z ostatnich miejsc wśród państw członkowskich Unii Europejskiej według większości badań dotyczących mieszkalnictwa. Zbyt mała liczba nowych mieszkań, w tym komunalnych, oraz niskie standardy tych istniejących sprawiają, że Polacy emigrują, odkładają decyzję o posiadaniu dzieci lub nie są w stanie się usamodzielnić. Habitat for Humanity pomaga niezamożnym rodzinom w remontach i budowie lokali mieszkalnych, promuje rozwiązania systemowe mające na celu poprawę polityki mieszkalnej i wdraża innowacyjne rozwiązania z myślą o osobach szczególnie zagrożonych bezdomnością.

Szerokie spektrum aktywności prowadzonych przez Habitat for Humanity Poland znalazło wyraz w nowej kampanii społecznej, dla której głównym nośnikiem są formaty outdoorowe oraz internet. Przemyślane kreacje łączące wieloznaczne slogany z przejmującymi zdjęciami fatalnych warunków mieszkaniowych uzmysławiają odbiorcom, że otoczenie, w którym funkcjonujemy, ma przemożny wpływ na całe nasze życie. Misja fundacji, jaką jest stworzenie świata, w którym każdy ma godne warunki do życia, zyskała dzięki kampanii należny jej rozgłos. Poruszająca wyobraźnię komunikacja sprawnie przekuwa uwagę odbiorcy w impuls do aktywnego działania.

Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiada agencja reklamowa Optima Marketing Group. Zakupem mediów w internecie zajął się dom mediowy Youwillsee.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj