Postacie ze znanych obrazów stały się bohaterami tiktokowych filmików Galerii Uffizi
Galeria Uffizi postanowiła zachęcić młodych ludzi do odwiedzania muzeum i ruszyła z nową akcją na TikToku – w jej ramach postacie ze znanych dzieł stały się bohaterami krótkich filmików.
TikTok to platforma społecznościowa, która zyskuje coraz większą popularność. Coraz chętniej też korzystają z niej znane marki, by dotrzeć do młodych osób.
Teraz potencjał TikToka postanowiła wykorzystać florencka Galeria Uffizi. W ramach nowej akcji instytucja przedstawiła słynne dzieła sztuki w dość niecodziennej formie – postacie z obrazów stały się bowiem bohaterami krótkometrażowych, tiktokwych filmików.
W ten sposób na przykład karzeł Morgante z dzieła Bronzino „uciekł” z ram obrazu i przechadzał się po ogrodach, zaś postacie z obrazu „Wiosna” Botticellego „tańczą” do popularnego utworu.
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób.Jesteś tam z nami?
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.