– Zdajemy sobie sprawę, że wszyscy znaleźliśmy się w bezprecedensowej i niełatwej sytuacji. Na Planecie Warka wierzymy jednak, że męska przyjaźń to przyjaźń na dobre i na złe. Chcemy podkreślić wagę tej relacji i dać naszym konsumentom odrobinę uśmiechu. To dlatego organizujemy akcję „Postaw Warkę”, w ramach której można postawić ulubione piwo wybranej osobie bez wychodzenia z domu – mówi Tomasz Hadam, senior brand manager marki Warka.
Aby wziąć udział w akcji, wystarczy wypełnić zgłoszenie na stronie internetowej www.PostawWarke.pl, wskazując w nim osobę, której chcielibyśmy postawić piwo i treść dedykacji. Najciekawsze zgłoszenia zostaną nagrodzone specjalnymi zestawami piw Warka Jasne Pełne, które będą dostarczane do zgłaszającego i wskazanej przez niego osoby. Dzięki temu upominkowi od Warki przyjaciele i znajomi będą mogli wspólnie cieszyć się smakiem ulubionego piwa bez wychodzenia z domu. Codziennie do wygrania jest 100 zestawów piwa Warka.
Zobacz również
Grupa Żywiec, właściciel marki Warka, aktywnie wspiera walkę z koronawirusem SARS-CoV-2. Firma sfinansowała zakup sprzętu medycznego i środków ochrony osobistej w lokalizacjach najbliższych browarom Grupy Żywiec. Firma przekazała również 1 milion złotych na ogólnopolską zbiórkę na rzecz walki z koronawirusem na platformie siepomaga.pl, a także wsparła lokale gastronomiczne poprzez akcję zwrotnego skupu swoich produktów, umożliwiającą właścicielom restauracji i barów odzyskanie środków finansowych za piwo, którego nie mogą obecnie sprzedać. Dodatkowo, z inicjatywy Arcyksiążęcego Browaru Żywiec, mieszkańcy miasta Żywiec i lokalne służby medyczne otrzymają darmowy płyn do dezynfekcji rąk.
Aktywacja konsumencka „Postaw Warkę” potrwa do 17 maja 2020. Regulamin akcji i szczegółowe informacje dostępne są na stronie akcji: www.PostawWarke.pl.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Za koncepcję kreatywną akcji i jej realizację odpowiada 2012 Agency. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom. Działania PR realizowane są przez agencję Hope.
Słuchaj podcastu NowyMarketing