Aż 16 załóg stworzonych z najpopularniejszych polskich influencerów zmierzy się w czerwcu w Żeglarskich Mistrzostwach Polski o Puchar Róży Wiatrów. To już siódma edycja zawodów, które powracają po trzyletniej covidowej przerwie. O puchar zmierzą się zarówno nowe twarze social mediów, jak i stali bywalcy imprezy, między innymi Cyber Marian, Luure czy Śmiechawa TV.
– Mega się cieszę, że znowu będę mógł brać udział w Regatach Influencerów! To najlepsza impreza pod słońcem! Kto choć raz był na tym fantastycznym, wydarzeniu ten wie, o czym mówię. Ahoj przygodo! – mówi stały uczestnik Regat, Cyber Marian.
Zobacz również
Impreza ma na celu promowanie idei żeglarstwa, regionu Mazur oraz aktywnego wypoczynku. Z początku Regaty były skierowane wyłącznie do Youtuberów, jednak z biegiem lat i rozwojem nowych platform społecznościowych, środowisko twórców się rozszerzyło, a organizatorzy zdecydowali się zaprosić również Instagramerów i Tiktokerów, takich jak Gabi Kuczyńska, Dominik Grot czy Aga i Stary.
– Lata przerwy spowodowanej pandemią dały nam w kość. Ciężko było wytrzymać bez imprezy, którą cała polska scena YouTube tak pokochała, a my wraz z nią. Z tym większą werwą zabraliśmy się w tym roku za przygotowania do pierwszej po przerwie edycji. Cieszymy się, że mimo ogromnych zmian na rynku nadal nasza propozycja spotkała się z entuzjastycznym odbiorem – w tym roku nie tylko YouTuberów, ale i twórców z innych platform – mówi organizator, Bartek Milewski.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Na miejscu w Ośrodku Róża Wiatrów w Węgorzewie powstanie także Strefa Kibica, w której fani będą mogli kibicować swoim ulubionym influencerom. Więcej informacji o programie imprezy znajduje się na stronie Regat Influencerów.
Partnerami Regat zostali Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego, Miasto Węgorzewo oraz M4K Garage. Wydarzenie odbywa się pod patronatem medialnym Czwórki Polskiego Radia oraz redakcji NoweŻagle.pl.
PS Efektywność działań influencerskich w kontekście ścieżki decyzji konsumenckich
Znaczenie influencer marketingu w działaniach komunikacyjnych marek rośnie z roku na rok. Influencerzy sprawdzają się jako twórcy treści dla brandów, które próbują nadążyć za trendami w komunikacji. Są unikalnym kanałem dotarcia do osób, które nie zwracają uwagi na tradycyjne formy reklamy.