…oraz Paweł Pałka, CEO agencji marketingowej Cubeidea, doświadczony marketing i sales manager. Misją House of VR jest kompleksowe wdrażanie nowoczesnych technologii w innowacyjne strategie marketingowe.
House of VR to wykorzystanie nowoczesnej technologii jako integralnego elementu strategii marketingowej.
Zobacz również
„Od dawna obserwuję rynek nowych technologii. Implementacja najnowszych rozwiązaniach w kampaniach marketingowych to była tylko kwestia czasu. Agencja House of VR powstała jako odpowiedź na dynamicznie rozwijający się segment usług marketingowych, które wykraczają poza klasyczne kampanie online” – komentuje Mateusz Sobieraj, CEO adCookie.
„Chcemy budować doświadczenie użytkownika poprzez połączenie digitalu z dostępnymi obecnie nowoczesnymi technologiami” – dodaje Paweł Pałka.
„Co więcej – House of VR oferuje, oprócz realizacji zaplanowanych strategii, także zaawansowaną analitykę, tak, aby systematycznie poprawiać osiągane rezultaty biznesowe. To wszystko zapewnia nasze autorskie oprogramowanie” – tłumaczy Andrzej Jończyk, CEO VR Global.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Firma dostarcza kompleksowe rozwiązania z zakresu VR i nowoczesnego marketingu: od zbudowania strategii komunikacji z wykorzystaniem contentu opartego o wirtualną i rozszerzoną rzeczywistość oraz video360 stopni, przez unikalne strategie sprzedaży z nastawieniem na niestandardowe, innowacyjne kanały komunikacji, po promocję i optymalizacje podjętych działań.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Dzięki zespołowi, który stoi za House of VR, firma może pochwalić się realizacjami wyróżnionymi przez najwybitniejszych ekspertów od reklamy online i nowych technologii w Polsce. Do jej osiągnięć zaliczyć można zdobycie nagrody głównej w kategorii Innowacje w Marketingu podczas prestiżowego konkursu Golden Arrow w 2016 roku.
„To, że otrzymaliśmy nagrodę główną w konkursie Golden Arrow jeszcze bardziej umocniło nas w przekonaniu, że połączenie nowych technologii z marketingiem to kierunek, w którym zdecydowanie chcemy się rozwijać. Nagrodzona kampania, zrealizowana dla wrocławskiego developera nieruchomości – Domar Development, zakładała unikalne połączenie nowoczesnego marketingu i technologii wirtualnej rzeczywistości. I właśnie to jest istotą i rdzeniem działań House of VR. Chcemy wywołać rewolucję w interakcji marek z konsumentami” – komentuje Mateusz Sobieraj.
House of VR współpracuje z najlepszymi producentami video zarówno w kraju jak i zagranicą, nie ograniczając przy tym zasięgu swojej działalności. Marka ma charakter globalny, o czym już teraz świadczą projekty zrealizowane dla Klientów międzynarodowych.