TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Powstaje House of VR – pierwsza agencja VR marketingowa w Polsce

House of VR to pierwsza na polskim rynku agencja VR marketingowa. Jej twórcami są: Andrzej Jończyk, założyciel uznanego startupu VR Global, zajmującego wysoką pozycję wśród liderów na amerykańskim rynku, Mateusz Sobieraj – CEO jednej z najlepszych zintegrowanych agencji w Polsce – adCookie...
O autorze
1 min czytania 2016-11-03

…oraz Paweł Pałka, CEO agencji marketingowej Cubeidea, doświadczony marketing i sales manager. Misją House of VR jest kompleksowe wdrażanie nowoczesnych technologii w innowacyjne strategie marketingowe.

House of VR to wykorzystanie nowoczesnej technologii jako integralnego elementu strategii marketingowej.

„Od dawna obserwuję rynek nowych technologii. Implementacja najnowszych rozwiązaniach w kampaniach marketingowych to była tylko kwestia czasu. Agencja House of VR powstała jako odpowiedź na dynamicznie rozwijający się segment usług marketingowych, które wykraczają poza klasyczne kampanie online” – komentuje Mateusz Sobieraj, CEO adCookie.

„Chcemy budować doświadczenie użytkownika poprzez połączenie digitalu z dostępnymi obecnie nowoczesnymi technologiami” – dodaje Paweł Pałka.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„Co więcej – House of VR oferuje, oprócz realizacji zaplanowanych strategii, także zaawansowaną analitykę, tak, aby systematycznie poprawiać osiągane rezultaty biznesowe. To wszystko zapewnia nasze autorskie oprogramowanie” – tłumaczy Andrzej Jończyk, CEO VR Global.

Firma dostarcza kompleksowe rozwiązania z zakresu VR i nowoczesnego marketingu: od zbudowania strategii komunikacji z wykorzystaniem contentu opartego o wirtualną i rozszerzoną rzeczywistość oraz video360 stopni, przez unikalne strategie sprzedaży z nastawieniem na niestandardowe, innowacyjne kanały komunikacji, po promocję i optymalizacje podjętych działań.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Dzięki zespołowi, który stoi za House of VR, firma może pochwalić się realizacjami wyróżnionymi przez najwybitniejszych ekspertów od reklamy online i nowych technologii w Polsce. Do jej osiągnięć zaliczyć można zdobycie nagrody głównej w kategorii Innowacje w Marketingu podczas prestiżowego konkursu Golden Arrow w 2016 roku.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

„To, że otrzymaliśmy nagrodę główną w konkursie Golden Arrow jeszcze bardziej umocniło nas w przekonaniu, że połączenie nowych technologii z marketingiem to kierunek, w którym zdecydowanie chcemy się rozwijać. Nagrodzona kampania, zrealizowana dla wrocławskiego developera nieruchomości – Domar Development, zakładała unikalne połączenie nowoczesnego marketingu i technologii wirtualnej rzeczywistości. I właśnie to jest istotą i rdzeniem działań House of VR. Chcemy wywołać rewolucję w interakcji marek z konsumentami” – komentuje Mateusz Sobieraj.

House of VR współpracuje z najlepszymi producentami video zarówno w kraju jak i zagranicą, nie ograniczając przy tym zasięgu swojej działalności. Marka ma charakter globalny, o czym już teraz świadczą projekty zrealizowane dla Klientów międzynarodowych.