Pierwsze wydarzenie w ramach Effie Talks już się odbyło – zaprezentowane tam zostały wyniki badania przeprowadzonego przez McCann Truth Central, międzynarodową jednostkę badawczą agencji McCann Worldgroup. W raporcie skoncentrowano się na zmianach w Europie, na tym, co oznaczają one dla marketerów i marek, a także, jak na tym tle wypada Polska.
Gośćmi specjalnymi spotkania byli Harjot Singh, współprzewodniczący Euro Effie 2019 oraz CSO McCann Worldgroup EMEA oraz Rodney EMEA Collins, regional director of McCann Truth Central.
Zobacz również
– Efektywność to ostatecznie jedyna miara wartości naszej pracy. I jest naszą odpowiedzialnością jako agencji dowodzić tej wartości. Największym wyzwaniem jest tempo zmian w tym procesie – efektywność musi być dynamiczna tak jak dynamiczny jest świat dookoła nas. Tylko w ten sposób będziemy wpływać na kulturę, kategorię i samą firmę. Ale sercem efektywności będzie zawsze wpływ na biznesowy aspekt działania przedsiębiorstwa. Na koniec dnia liczy się to, czy nasza praca pomaga rozwiązywać problemy lepiej, szybciej, bardziej kreatywnie, a przede wszystkim – z większym zyskiem – powiedział Harjot Singh.
Podczas wydarzenia wystąpili również Anna Natasza Górecka, strategic planner, McCann Worldgroup i Marcin Samek, strategy & social media director, McCann Wordgroup, którzy zaprezentowali perspektywę dla Polski w obliczu globalnych zmian. Podczas spotkania odbył się także panel dyskusyjny zatytułowany „Jak efektywnie prowadzić komunikację w zmieniającej się rzeczywistości?” z udziałem Pawła Blajera z TVN 24 BIS (prowadzący), Agnieszki Kosik z Facebooka, Marcina Samka z McCann Wordgroup, Ingi Songin z Danone oraz Andrzeja Tucholskiego, psychologa biznesu i stratega
Więcej informacji na temat projektu znajduje się na stronie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing