Mullen Lowe Group to agencja silna pod względem biznesowym, gotowa do podejmowania wyzwań i obsługi klientów na najbardziej dynamicznych rynkach na świecie. Połączenie dwóch najbardziej utytułowanych i innowacyjnych agencji na świecie, czyni ją trzecią globalną siecią full service w portfolio Grupy Interpublic.
– Wzmocnienie pozycji LOWE na rynku międzynarodowym rozszerzy kompetencje Agencji LOWE Warsaw w obszarze nowoczesnych rozwiązań komunikacyjnych – uważa Kinga Grzelewska, Managing Partner and Creative Director w LOWE Warsaw.
Zobacz również
CEO sieci został dotychczasowy dyrektor generalny agencji Mullen – Alex Leikikh. Michael Wall, szef Lowe and Partners, pomógł w utworzeniu planu fuzji i zdecydował się na opuszczenie firmy po krótkim okresie przejściowym. W skład kadry kierowniczej Mullen Lowe Group wchodzą przedstawiciele obu sieci, łącznie z Jose Miguelem Skoloffem, który pozostał na stanowisku prezesa Global Creative Council.
– Dzięki dywersyfikacji oferty LOWE oraz zwiększeniu jej kompetencji możliwy jest globalny rozwój sieci, w tym w Stanach Zjednoczonych, które są największym światowym rynkiem reklamy – mówi Michael Roth, dyrektor generalny grupy IPG i dodaje – Dzięki utworzeniu Mullen Lowe Group możemy wykorzystać ten potencjał i jednocześnie umożliwić jednej z naszych najbardziej dynamicznych amerykańskich agencji dostęp do globalnej infrastruktury zasobów kreatywnych oraz usług. Klienci skorzystają z połączenia talentów i kreatywności obu agencji, których filozofie idealnie się uzupełniają. Co więcej, jest to świetna okazja, by zaangażować Alexa w działalność globalną i wykorzystać jego zdolności przywódcze oraz doświadczenie w budowaniu zespołów i biznesu dla jednej z najznakomitszych sieci kreatywnych w całym przemyśle reklamowym.
– Umożliwienie klientom działań na międzynarodową skalę od zawsze było częścią szerszej strategii rozwoju agencji Mullen – podkreśla Alex Leikikh i dodaje – Dzięki fuzji agencje Lowe i Mullen zrzeszają znakomitych specjalistów na wszystkich kluczowych rynkach międzynarodowych.. Łączący obie agencje duch współzawodnictwa stanie się teraz siłą napędową nowopowstałej grupy kreatywnej, koncentrującej się na klientach, którzy podzielają naszą filozofię „zawsze myśl jak zdobywca”. Wraz z Lowe mamy wspólny cel, by stać się najbardziej innowacyjną i kreatywną agencją na świecie.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
– Wraz z zespołem z IPG opracowujemy plan poszerzenia możliwości Lowe na kluczowych światowych rynkach – mówi Michael Wall i dodaje – Przyłączenie Lowe Profero ugruntowało naszą pozycję w dziedzinie usług digitalowych, co zdynamizowało proces pozyskiwania nowych klientów w całej sieci..
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Struktura grupy
Z chwilą powołania Mullen Lowe Group rozpoczyna działalność na rynkach Stanów Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii:
- W Stanach Zjednoczonych Mullen Lowe Group będzie nadzorować biura agencji Mullen znajdujące się w Bostonie, Los Angeles i Winston-Salem, które będą działały pod nazwą Mullen Lowe.
- W pełni zintegrowane siły digitalowe agencji Lowe Profero w Nowym Jorku oraz wielokrotnie nagradzanego działu mediowego Mediahub agencji Mullen będą podlegały Mullen Lowe Group. Dodatkowo Mullen Lowe Group otworzy swoje biuro w Nowym Jorku.
- W Wielkiej Brytanii Mullen Lowe Group będzie nadzorować DLKW Lowe, Lowe Profero i Lowe Open w Londynie.
- Agencja Campbell Ewald i jej klienci nadal będą korzystać z zasobów sieci międzynarodowej według potrzeb. Agencja z biurami w Detroit, San Antonio, Nowym Jorku i Los Angeles będzie działać niezależnie w obrębie grupy Mullen Lowe Group.
Wszystkie agencje należące do sieci Lowe działające na kluczowych rynkach międzynarodowych będą podlegały Mullen Lowe Group oraz kierującemu nią Alexowi Leikikhowi. Na przestrzeni 2015 i 2016 roku planowany jest rebranding większości agencji Lowe na Mullen Lowe.