Już czwarty rok z rzędu Polska zajęła ostatnie miejsce wśród krajów Unii Europejskiej w raporcie ILGA-Europe 2023, najważniejszym ogólnoeuropejskim rankingu badającym poziom równouprawnienia osób LGBTQIAP+. Nasz kraj zajmuje ostatnie miejsce w Unii Europejskiej. Jest w „strefie” białoruskiej i prawie rosyjskiej.
– Priders.pl to agencja, na którą pomysł kiełkował w naszych głowach od wielu lat i projekt, w którym w końcu możemy wykorzystać nasze kilkunastoletnie doświadczenie aktywistyczne, biznesowe i marketingowe, żeby zmienić tę sytuację także na tym polu i wspierać nie tylko firmy, ale także NGO-sy, promować wartości i równość. Nasza agencja powstała nie tylko z potrzeby biznesowej firm, ale przede wszystkim z potrzeby serca i zmiany – wyjaśnia Grzegorz Miecznikowski, osoba współzałożycielska agencji.
Zobacz również
Agencja dąży do zmiany sposobu, w jaki marki komunikują się ze światem. Priders.pl ma na celu promowanie inkluzywności, różnorodności i równości we wszystkich dziedzinach komunikacji marketingowej. Oferuje kompleksowe rozwiązania w obszarze marketingu inkluzywnego, w tym specjalistyczne strategie i kampanie skierowane do różnych grup docelowych, takich jak społeczność LGBTQIAP+, obcokrajowcy, expaci, osoby z niepełnosprawnościami, silverzy czy Generacja Z. W portfolio Priders.pl znajdują się usługi takie jak tworzenie strategii marketingowej, kreacja treści, planowanie i realizacja kampanii reklamowych, obsługa mediów społecznościowych, analiza danych, badania, Public Relations i wiele więcej. Firma działa na rynku polskim i europejskim.
Priders.pl współpracuje z firmami, organizacjami pozarządowymi, influencerami i dziennikarzami. Działania agencji obejmują również promocję idei i wartości, prowadzenie badań i tworzenie raportów, programy rozwoju różnorodności i integracji (D&I), inkluzywne rekrutacje oraz szkolenia, prelekcje i konsultacje.
– Jesteśmy zaangażowani we wspieranie społeczności i organizacji, które dążą do tworzenia bardziej inkluzywnego świata. W Priders.pl wychodzimy naprzeciw rosnącemu zapotrzebowaniu na kampanie reklamowe i działania marketingowe, które reprezentują i angażują różnorodne grupy społeczne. Inkluzywność nie jest jedynie trendem, ale wartością, która powinna być w centrum działań każdej firmy. Zapraszamy do współpracy wszystkich przedsiębiorców, którym nieobojętna jest niewykluczająca społecznie przyszłość. Wierzymy, że marketing kształtuje świadomość społeczną – mówi Monika Czaplicka, współzałożycielka agencji.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Agencja współpracuje już z pierwszymi klientami i realizuje inicjatywy edukacyjne. W lipcu, przy partnerstwie z Newspoint, wydany został raport „Miesiąc Dumy 2023”, w którym znalazła się analiza wzmianek na temat Miesiąca Dumy, ale także kampanii marketingowych skierowanych do społeczności LGBTQIAP+. Ponadto agencja opracowała zbiór porad jak komunikować się z tęczową społecznością.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Jesienią opublikowany zostanie raport dotyczący homofobii w polskim internecie, a także badanie wartości „tęczowej złotówki’ i siły nabywczej oraz nawyków zakupowych osób LGBTQIAP+ w Polsce. Co więcej, Priders.pl tworzy i rozwija pierwszą w Polsce sieć networkingową dla osób LGBTQIAP+, które prowadzą swoje biznesy oraz pracuje nad publikacją bazy osób eksperckich LGBTQIAP+.
– Sami należymy do mniejszości i możemy zaoferować klientom i partnerom unikalną perspektywę oraz usługi, które w dzisiejszym świecie są bardziej niż potrzebne. Priders.pl to gwarancja komunikacji, która dumnie włącza. Kiedy pracujemy, wzmacniamy głosy tych, którzy zasługują na równość, a których głosy powinny zostać usłyszane – tłumaczy Grzegorz Miecznikowski.
Więcej informacji o agencji oraz jej usługach znajduje się na stronie www.priders.pl.
Agencją zarządzają Grzegorz Miecznikowski i Monika Czaplicka. Grzegorz Miecznikowski w branży marketingowej działa od 12 lat, a od 7 lat uznawany za jedną z najbardziej inspirujących osób w polskiej branży interaktywnej. Działa na rzecz praw człowieka, głównie osób LGBTQIAP+, kobiet oraz na rzecz promocji kultury i edukacji. Jest m.in. współautorem poradnika dla mediów i polityków „Jak pisać i mówić o osobach LGBTQIAP+”. Monika Czaplicka działa w branży online od 2006 roku. Prowadzi bloga czaplicka.eu. Specjalizuje się w kryzysach, a także social sellingu i komunikacji. Często występuje jako prelegentka na wielu wydarzeniach i konferencjach branżowych. Mentorka startupów, jurorka konkursów. Autorka książek (m.in. „Kryzysy w social media wybuchają w weekendy”) i szkoleń.
PS Trendbook 2023: Marketing inkluzywny, czyli jak marki wyróżniają „niewidzialne” społeczności
Marketerzy dostrzegli fakt, że w social mediach pojawił się odwrót od wyidealizowanych obrazków i nastąpił zwrot w stronę „prawdziwego” życia. Z tego powodu coraz więcej działań marketingowych skupia się dziś na pomijanych dotąd mniejszościach. To marketing inkluzywny, którego definicje warto w tym miejscu rozwinąć.