Powstała dentsu Proud – sieć pracownicza skupiona wokół osób identyfikujących się jako LGBTQ+

Powstała dentsu Proud – sieć pracownicza skupiona wokół osób identyfikujących się jako LGBTQ+
W dentsu Polska powstała sieć pracownicza, skupiona wokół osób identyfikujących się jako LGBTQ+ oraz osób sojuszniczych. Celem sieci jest współtworzenie bezpiecznego i przyjaznego miejsca pracy, wspieranie Klientów w aktywnościach na rzecz społeczności LGBTQ+ oraz wspólne działania na rzecz widoczności postulatów tej społeczności i inspirowanie innych do budowania bardziej równościowego społeczeństwa.
O autorze
1 min czytania 2024-04-04

Polska jest trzecim krajem w regionie EMEA dentsu, gdzie powstała sieć pracownicza LQBTQ+. Na tę chwilę do sieci należy 15 osób. Powstanie dentsu Proud w Polsce jest częścią realizacji strategii DEI w dentsu Polska i regionie CEE. Rolę Chair objęła Mania Kostrzewska, DEI Director w dentsu CEE, a Co-Chair Marcin Świejkowski, Senior Strategist w Denstu Creative. Rzeczniczką sieci została Anna Tokarek, która odpowiada za komunikację zewnętrzną dentsu Polska.

Dla mnie jako dla osoby niebinarnej powstanie networku LGBTQ+ jest niezwykle ważne, bo jest kolejnym krokiem realizacji strategii DEI i budowania coraz bardziej otwartego i przyjaznego miejsca jakim jest dentsu. Dodatkowo jest po prostu wyrazem celebracji i afirmacji osób ze społeczności LGBTQ+, które pracują w dentsu, a także wszystkich osób sojuszniczych, które wspólnie z nami chcą budować różnorodną i włączającą społeczność dentsu – komentuje Mania Kostrzewska, DEI Director w dentsu CEE.

Działania sieci będą skupiać się na zwiększaniu świadomość i edukacji równościowej w zakresie LGBTQ+ oraz współtworzeniu kampanii i produktów, które będą wpisywać się w szerokorozumianą inkluzywność i budowanie bardziej sprawiedliwego społeczeństwa.  Dentsu Proud będzie organizować szereg wewnętrznych i zewnętrznych spotkań i aktywności wspierających kształtowanie kultury równościowej oraz angażowanie osób sojuszniczych we wspólne działania na rzecz włączania w organizacji i poza nią. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj