Agencja EVIRA oferuje szeroki wachlarz usług marketingowych dla branży farmaceutycznej. Oferowane działania kieruje zarówno do profesjonalistów jak i pacjentów. Są to między innymi:
- tworzenie strategii i Big Idei,
- tworzenie platform komunikacji,
- aktywacje lekarzy wybranych specjalizacji, farmaceutów czy położnych,
- akcje edukacyjne (eLearningi),
- eDetailingi,
- gry edukacyjne,
- kreacja spotów i produkcja wideo,
- kampanie prowadzone na specjalistycznych, zamkniętych serwisach dedykowanych poszczególnym grupom specjalistów,
- obsługa kanałów social media,
- aktywacje i kampanie w mediach digitalowych, radiu i TV,
- kampanie z udziałem KOL.
Zobacz również
Agencja chce zapewnić nie tylko szeroki zakres wsparcia w obszarze produkcji digitalowej w prostych bieżących projektach, ale także w dużych produkcjach programistycznych – np. platformach kontentowych streamujących materiały wideo.
W ramach swojej oferty agencja EVIRA wspiera marki w obszarze planowania i realizacji kampanii mediowych ze szczególnym naciskiem na wykorzystanie kanałów digitalowych i uwzględnienie ograniczeń komunikacyjnych jakie dotyczą branży.
Członkowie zespołu EVIRA posiadają ponad 14 lat doświadczenia w obsłudze marketingowej branży farmaceutycznej. W tym czasie zrealizowali dziesiątki aktywacji skierowanych do lekarzy i farmaceutów, takich jak konkursy, eDetailingi oraz eLearningi.
Effie Poland 2025: znamy skład Komitetu Organizacyjnego 26. edycji konkursu
źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko
Słuchaj podcastu NowyMarketing