Powstała nowa agencja marketingu farmaceutycznego EVIRA

Powstała nowa agencja marketingu farmaceutycznego EVIRA
EVIRA to nowa agencja, specjalizująca się w marketingu farmaceutycznym. Swoje działania chce kierować zarówno do profesjonalistów, jak i do pacjentów.
O autorze
1 min czytania 2025-01-30

Agencja EVIRA oferuje szeroki wachlarz usług marketingowych dla branży farmaceutycznej. Oferowane działania kieruje zarówno do profesjonalistów jak i pacjentów. Są to między innymi:

  • tworzenie strategii i Big Idei,
  • tworzenie platform komunikacji,
  • aktywacje lekarzy wybranych specjalizacji, farmaceutów czy położnych,
  • akcje edukacyjne (eLearningi),
  • eDetailingi,
  • gry edukacyjne,
  • kreacja spotów i produkcja wideo,
  • kampanie prowadzone na specjalistycznych, zamkniętych serwisach dedykowanych poszczególnym grupom specjalistów,
  • obsługa kanałów social media,
  • aktywacje i kampanie w mediach digitalowych, radiu i TV,
  • kampanie z udziałem KOL.

Agencja chce zapewnić nie tylko szeroki zakres wsparcia w obszarze produkcji digitalowej w prostych bieżących projektach, ale także w dużych produkcjach programistycznych – np. platformach kontentowych streamujących materiały wideo.

W ramach swojej oferty agencja EVIRA wspiera marki w obszarze planowania i realizacji kampanii mediowych ze szczególnym naciskiem na wykorzystanie kanałów digitalowych i uwzględnienie ograniczeń komunikacyjnych jakie dotyczą branży.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Członkowie zespołu EVIRA posiadają ponad 14 lat doświadczenia w obsłudze marketingowej branży farmaceutycznej. W tym czasie zrealizowali dziesiątki aktywacji skierowanych do lekarzy i farmaceutów, takich jak konkursy, eDetailingi oraz eLearningi.

źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się