Swipe Up zapewnia pełną obsługę produkcji zdjęć, filmów i wydarzeń, m.in. reprezentując fotografów, którzy wypracowali własny, oryginalny język wizualny w różnorodnych branżach. Nowa agencja działa od czerwca 2020 r.
Unikalnym i dość nowym rozwiązaniem, które oferuje Swipe Up są sesje wyjazdowe, na które agencja zaprasza różnych, niekonkurencyjnych klientów. Dzięki temu każdy z nich otrzymuje pakiet zdjęć i wideo, skrojony pod jego potrzeby w znacznie niższej cenie.
Zobacz również
– Pandemia postawiła przed rynkiem nowe wyzwania, na które zdecydowałyśmy się odpowiedzieć. Marki stale potrzebują contentu do zasilania swoich kanałów social mediowych, podczas gdy możliwości produkcyjne i budżetowe są bardzo niepewne i często ograniczone. To wymaga nowego podejścia do współpracy i elastycznych rozwiązań i w tym upatrujemy naszą szansę – mówi Joanna Dobrowolska.
– Oferujemy absolutnie kompleksową obsługę – od przygotowania koncepcji, poprzez nadzór produkcyjny, aż po przekazanie gotowych materiałów. Każdy projekt traktujemy indywidualnie, dobierając starannie zespół spośród sprawdzonych przez nas dostawców – dopowiada Natalia Czapracka.
Założycielki budowały swe doświadczenie w największych zespołach kreatywno-strategicznych, m.in. DDB, H2O Creative oraz po stronie klienta, m.in. Play, Samsung.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W portfolio agencji już znaleźli się pierwsi klienci zarówno z Polski, jak i zza granicy, a efekty współpracy pojawią się już wkrótce.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Więcej informacji nt. agencji znajduje się na stronie swipe-up.pl i www.instagram.com/swipe_up_agency