TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Powstała nowa agencja public relations —TOUCH.PR

Na rynku pojawiła się nowa agencja public relations – TOUCH.PR świadcząca usługi z zakresu komunikacji marketingowej. Założycielką jest Sandra Kaczmarek, związana z branżą PR od ponad dziesięciu lat, wcześniej związana z Hill+Knowlton Strategies.
O autorze
0 min czytania 2018-05-18

Agencja TOUCH.PR wyróżnić chce się przede wszystkim świeżym spojrzeniem na budowanie wizerunku marki oraz kompleksowością oferty, która obejmuje nie tylko media relacje i prowadzenie komunikacji wewnętrznej, ale i tworzenie oraz dystrybuowanie wartościowego dla marki contentu, obsługę mediów społecznościowych, produkcję artystyczną, influencer i video marketing, a także wsparcie w sytuacjach kryzysowych.

„W planowanych działaniach zawsze szukamy touchpoints, czyli miejsc styku brandu z konsumentem. Taka jest właśnie nasza filozofia” – podkreśla Sandra Kaczmarek, założycielka agencji TOUCH.PR. „Jako TOUCH.PR budujemy brandy i komunikujemy zawsze z myślą o biznesie klienta. Dopasowujemy projekty i działania do otoczenia biznesowego, konkurencji i znajdujemy najciekawsze wyróżniki, aby z sukcesem stworzyć kreatywne strategie działań nastawione na konkretne cele biznesowe” – dodaje Kaczmarek.