Powstała przestrzeń kształcenia współczesnych marketerów – MBS by Effie

Tradycyjnie pojmowana rola marketera to dziś zdecydowanie za mało, aby realnie wpływać na rozwój biznesu. Dlatego Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, utworzyło MBS by Effie – przestrzeń kształcenia współczesnych marketerów.
O autorze
1 min czytania 2020-09-04

– Jestem regularnie rozliczana z efektów działań marketingowych – moich i mojego zespołu. Uważam, że dobry marketingowiec powinien działać tak, aby zapewnić biznesowi długotrwały profitowy wzrost. To jest największe i niezmienne od dekad wyzwanie marketingowe. Często jednak my jako fachowcy marketingu nie potrafimy udowodnić efektów swoich działań, ani skutecznie przekonywać zarządu / innych decydentów do swoich rekomendacji. Dołączyłam do MBS by Effie, bo chcę, aby marketingowcy dostali do rąk narzędzia, dzięki którym będą efektywniej wykonywać swoją pracę i będą potrafili udowodnić w miarodajny sposób wartość dodaną marketingu dla biznesu – podkreśla Iwona Doktorowicz-Dudek, wiceprezes ds. marketingu w Kompanii Piwowarskiej, Przewodnicząca Rady Programowej oraz wykładowca SAR MBS by Effie.

SAR MBS by Effie jest unikatowym na rynku projektem edukacyjnym, powstałym na ponad 20-letniej historii Effie oraz doświadczeniu najlepszych marketerów w kraju oraz prezesów największych firm, współtworzących kategorię Marketing & Business Solutions. Uczestnicy będą pracować na case study, które ewoluuje w czasie, stawiając – na różnych etapach Programu – kolejne nowe wyzwania i mnożąc wątpliwości. Program zapewnia poznanie, przećwiczenie, opanowanie wiedzy oraz umiejętności związanych z najważniejszymi wyzwaniami „nowego” marketera. Wykładowcami będą wyłącznie praktycy biznesu – wysokiej rangi menadżerowie, prezesi firm, jurorzy konkursu Effie. Wśród nich znajdą się m.in. Katarzyna Milanovic, Dyrektor Generalna w Parfums Christian Dior (Grupa LVMH), Adam Pieńkowski, Dyrektor Generalny, McDonald’s Polska, Agnieszka Kosik, Head of Poland, Facebook, Tomasz Lisewski, Managing Director w The Barrett Group Europe. 

Moduły są tak pomyślane, aby konsekwentnie przeprowadzić uczestnika przez 5-stopniowy autorski program rozwojowy, z których każdy uwzględnia kompetencje „twarde” (modele, strategia, analiza)  i „miękkie” (praca zespołowa, komunikacja, ludzie, kompetencje). Nie zabraknie także miejsca na pogłębienie obszaru zarządzania marką w czasie kryzysu. Zwieńczeniem programu będzie przygotowanie i obrona pracy dyplomowej.

Aplikacje do programu przyjmowane są 30 września br. Zajęcia ruszają 17 października 2020r.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej informacji znajduje się na stronie. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing