SYNCHROlab to laboratorium użytecznej reklamy. Dostarcza kreatywne pomysły komunikacyjne i zintegrowane usługi produkcyjne. Projektuje, konsultuje i realizuje projekty multidyscyplinarne, służące policzalnej i konkretnej komunikacji marketingowej.
– Dość długo myśleliśmy, jak najlepiej o nas opowiedzieć i doszliśmy do wniosku, że właśnie myślenie jest jednym z trzech kluczowych słów. Definiuje nas myślenie i działanie. Jesteśmy praktykami, którzy wymyślają. Uważam też, że reklama ma czemuś i komuś służyć, ma być użyteczna i użyteczność jest trzecim kluczowym dla nas hasłem – mówi Andrzej Maszewski, prezes zarządu SYNCHROlab Sp. z o.o.
Zobacz również
Andrzej Maszewski, od blisko 20 lat pracujący z Jet Line, twórca i dotychczasowy szef działu produkcji, kieruje rozwojem i zarządza spółką SYNCHROlab. Radek Miklaszewski, dotychczas zarządzający tą strukturą w ramach Jet Line, od lipca br. jest CEO agencji Directors.
SYNCHROlab wspiera i buduje komunikację marek m.in. z sektora budowlanego, telekomunikacyjnego i finansowego.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]