Teraz zostanie on pokazany w najnowszej kampanii – Żywiecka Kronika Filmowa. Towarzyszyć jej będzie konkurs dla zdolnych filmowców, którzy będą mieli okazję pokazać i skomentować współczesną Polskę.
Żywiecka Kronika Filmowa w swoich spotach pokazuje współczesne życie Polaków, którzy do zmieniającej się rzeczywistości, podchodzą z humorem i dystansem. Nowa platforma komunikacyjna czerpie z tego co typowo polskie i tradycyjne – łącząc to z nowoczesnością. Spoty reklamowe są emitowane w głównych stacjach ogólnopolskich oraz tematycznych od 5 sierpnia 2014.
Zobacz również
Polska Kronika Filmowa nadawana była w polskich kinach i telewizji od 1944 do 1994 roku. Kultowe filmy ukazujące rzeczywistość w różnych kontekstach na stałe zagościły w świadomości Polaków. Żywiec, jako polskie piwo z blisko 160-letnia tradycją, jest jak najbardziej legitymowany do tego by przywrócić ten format i stworzyć nową kronikę A.D. 2014, która w dowcipny, ale też celny sposób komentowałaby otaczającą nas rzeczywistość.
Żywiecka Kronika Filmowa obserwuje codzienność współczesnej Polski i Polaków A.D. 2014. Całość opatrzona została komentarzem z poczuciem humoru oraz dystansem, który jest charakterystyczny dla Żywca. Wierzymy, że nasza kronika trafnie obrazuje dzisiejsze społeczeństwo, w którym nastąpiło wiele pozytywnych zmian na przełomie ostatnich lat, a w przyszłości będzie ona ilustracją karty historii zapisaną przez Żywca – mówi Izabela Głodek, Dyrektor Marki Żywiec i Innowacji.
Razem z kampanią telewizyjną, 7 sierpnia br., marka rozpoczyna konkurs dla młodych i zdolnych twórców filmowych. Będą oni mieli za zadanie pokazać i trafnie skomentować współczesna Polskę. Finałowe prace zostaną zaprezentowane szerokiej publiczności podczas 13. edycji PLANETE+ DOC FILM FESTIVAL, a zwycięzca otrzyma 10 000 złotych nagrody. Na nadsyłanie skryptów uczestnicy konkursu mają czas od 7 sierpnia do 5 września 2014 roku.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Kampania otrzyma wsparcie w głównych kanałach komunikacyjnych. Za poszczególne działania dla marki Żywiec odpowiadają: ATL – agencja DDB, BTL – Just, digital – GONG, public relations – TBWA PR, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaVest.
Słuchaj podcastu NowyMarketing