fot. shutterstock.com
Inicjatorem projektu jest Jerzy Ciszewski – menedżer od lat na rynku komunikacji marketingowej, założyciel Ciszewski Public Relations (obecnie MSLGROUP Poland). Podczas inaugurującego spotkania opracowano statut organizacji i dyskutowano nad najbliższymi zadaniami.
Zobacz również
Stowarzyszenie stawia za cel wzmacnianie i popularyzowanie nowych sposobów komunikacji, kreowanie pozytywnego wizerunku środowiska oraz promowanie osób aktywnych w mediach i sieciach społecznościowych. Organizacja chce też zająć się ochroną praw i interesów influencerów oraz promocją ich profesjonalnych postaw.
– Dokończymy proces rejestracji i równocześnie będziemy budować relacje z wszystkimi, którzy chcą pracować nad wzmacnianiem tego obszaru. Zapraszamy osoby, środowiska i firmy, które działają na tym obiecującym rynku – mówi Jerzy Ciszewski.
Grupa inicjatywna liczy kilkadziesiąt osób, a w spotkaniu założycielskim uczestniczyło osób kilkanaście. Do zarządu wybrano: Dorotę Ciszek (On Board PR), Wojciecha Fuska (byłego wice-redaktora naczelnego “Gazety Wyborczej”) i Jerzego Ciszewskiego.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
– Z perspektywy wieloletniego gracza na rynku komunikacji marketingowej widzę, jak ważna jest promocja profesjonalnych postaw wśród specjalistów od marketingu i budowania wizerunku. Dziś takimi ekspertami są influencerzy. – Komentował po spotkaniu Jerzy Ciszewski, prezes zarządu. – Branża komunikacji marketingowej dopiero uczy się, jak z nimi współpracować. Polskie Stowarzyszenie Influencerów i Osób Aktywnych w Mediach Internetowych powstało, by profesjonalizowanie tak dynamicznie rozwijającego się środowiska postępowało szybko i skutecznie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Stowarzyszenie rozpoczęło proces rejestracji.
Założyciele Polskiego Stowarzyszenia Influencerów i Osób Aktywnych w Mediach Internetowych zapraszają do współpracy wszystkie osoby, środowiska i firmy, które działają na tym obiecującym rynku.