Celebracja kobiecych sukcesów
– Książka „50 wpływowych kobiet biznesu” to ukłon w stronę kobiet, które na co dzień wyróżniają się determinacją, motywacją i kreatywnością. Celem książki jest zaprezentowanie ich dokonań, historii, ale także zainspirowanie tych, którzy dopiero rozpoczynają przygodę z biznesem lub szukają swojej drogi – tłumaczy Elżbieta Jeznach, redaktor naczelna czasopisma Businesswoman & life, które jest organizatorem gali oraz odpowiada za realizację i wydanie książki. Wśród bohaterek książki znalazły się: Beata Tadla, Irena Eris, Justyna Steczkowska, Edyta Pazura czy Ewa Minge, a także silne osobowości kobiece ze świata biznesu.
Premierowa gala
Premiera książki odbędzie się podczas uroczystej gali zorganizowanej w pięciogwiazdkowym hotelu Regent. Tu poznamy bohaterki. W programie znajdzie się także licytacja giftów na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce oraz pokaz mody. Na koniec organizatorzy zapraszają na uroczysty bankiet, podczas którego będzie okazja do swobodnej rozmowy i celebracji tego wyjątkowego wieczoru wspólnie z bohaterkami książki. Całkowity dochód ze sprzedaży publikacji zostanie przekazany na Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce.
Zobacz również
Sukces pierwszej edycji
W zeszłorocznej edycji książki zamieszczone zostały wywiady z właścicielkami firm, prezeskami oraz osobami znanymi z pierwszych stron gazet: Teresą Rosati, Mariolą Bojarską-Ferenc, Kasią Sokołowską, Kasią Grocholą, czy Urszulą Radwańską. Podczas gali tylko w wyniku licytacji cennych prezentów od partnerów wydarzenia została pozyskana kwota ponad 38 tys. zł, która całkowicie zasiliła Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce i wsparła jej bieżącą działalność. Misją Wiosek Dziecięcych jest sprawienie, aby każde dziecko dorastało w rodzinnym środowisku, otoczone miłością, szacunkiem i poczuciem bezpieczeństwa. Organizatorzy liczą, że i w tym roku chęć wsparcia Stowarzyszenia sprawi, że do akcji włączy się wiele osób i firm.
NowyMarketing jest patronem medialnym książki.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing