fot. Michał Dziurkowski
Mural, który pojawił się w połowie listopada br. na stołecznej patelni (na placu wyjściowym z Metra Centrum, zaraz obok Pałacu Kultury) jest artystyczną aktywacją zrealizowaną w ramach projektu Imagination Day.
Zobacz również
Koncepcja muralu opracowało Feeders.agency, a bazuje ona na połączeniu świata kreatywnego projektu Imagination Day, którego symbolem jest canneński lew (logo Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions) oraz świata mecenasa projektu, platformy audiobooków Storytel. Do współpracy zaproszonych zostało pięciu młodych, polskich ilustratorów (Michał Loba, Dorota Liwacz, Joanna Wojniłko, Kamil Lach i Katarzyna Zawadka). Ich zadaniem było wybranie jednego tytułu literackiego oraz jednego lwa. Dzięki odsłuchaniu danego tytułu w formie audiobooka przenieśli się do świata wyobraźni i każdego z lwów zinterpretowali na swój, wyjątkowy sposób. Twórcy z Good Looking Studio, zajmujący się sztuką malowania wielkoformatowego, wiernie odwzorowali kreski ilustratorów. Efekty tej twórczej pracy można oglądać do 6 grudnia br. na warszawskiej patelni.
Mural jest efektem działań w ramach projektu Imagination Day – największego wydarzenia branży kreatywnej w Polsce. Pierwszą jego częścią jest konferencja podczas, której swoją bezcenną wiedzą podzielą się najbardziej utytułowane nazwiska branży kreatywnej z całego świata. Podczas konferencji wystąpi również Borys Szyc – w specjalnym panelu zorganizowanym przez platformę Storytel znany aktor wprowadzi uczestników eventu w świat wyobraźni i pozwoli im poczuć magię dźwięku. Imagination Day to także wieczorny Pokaz Reklam Cannes Lions w sieci kin Multikino, nagrodzonych podczas prestiżowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions.
Obydwa wydarzenia odbędą się 3 grudnia. Głównym organizatorem jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing