Projekt realizowany jest przez Samsung Electronics Polska we współpracy z partnerami społecznymi.
Kampania „Poznaj Mistrzów Kodowania” obejmuje 6 spotów telewizyjnych. Każdy przedstawia prawdziwą historię osoby biorącej udział w programie, która opowiada o swoich marzeniach, pasjach i doświadczeniach związanych z kodowaniem. Celem jej jest promocja nauki programowania i pokazanie, że może być ono dobrą i rozwijającą zabawą, która w przyszłości może rozwinąć się w pożyteczną pasję i pomóc dzieciom odnaleźć się w świecie nowych technologii.
Zobacz również
Projekt Mistrzowie Kodowania realizowany jest przez Samsung Electronics Polska we współpracy z Partnerami: Centrum Cyfrowym Projekt: Polska, Centrum Edukacji Obywatelskiej, Fundacją CoderDojo, stowarzyszeniem „Rodzice w Edukacji” oraz stowarzyszeniem „Dobra Edukacja” przy wsparciu grupy SuperBelfrzy RP. Został on objęty prestiżowymi patronatami Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji, Ministerstwa Edukacji Narodowej oraz Ministerstwa Gospodarki. Mistrzowie Kodowania są wspierani przez Szerokie Porozumienie na Rzecz Umiejętności Cyfrowych. Więcej na stronie oraz na Facebook/MistrzowieKodowania i kanale Youtube/Mistrzowie Kodowania.
Kampania rozpoczęła się 12 stycznia i potrwa miesiąc. Obejmuje swoim zasięgiem TV oraz social media.
Słuchaj podcastu NowyMarketing