Kampania 360, której oficjalny start przypada na 25 maja wraz z premierą nowego spotu, zyskuje nowe hasło przewodnie „Poznaj moc koloru”, które nawiązuje do trwałości i najwyższej jakości produktów Semilac. Ubiegłoroczne motto brzmiące „Najlepszy kolor to trwały kolor” będzie również podkreślane w regularnej komunikacji, stając się wyróżnikiem dla całej marki. Nowe, szeroko zakrojone działania, poza atrybutami produktów, podkreślą również mocną pozycję firmy na rynku. W kampanii pojawią się znane twarze – Margaret oraz Agnieszka Woźniak-Starak.
— Obie gwiazdy wyznaczają i kreują trendy, będąc uosobieniem nowoczesnych, silnych i świadomych kobiet. Razem tworzą energetyczny i kolorowy duet, który doskonale odzwierciedla charakter marki Semilac i podkreśla jej profesjonalizm. W najnowszej reklamie, która już dzisiaj pojawi się w topowych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, gwiazdy wcielą się w role kultowych bohaterek ze świata filmu — mówi Joanna Mączka, dyrektor marketingu marki Semilac. — Liczymy, że nasza reklama, dzięki swojej nieszablonowej formie i stylistyce, wzbudzi szerokie zainteresowanie widzów — dodaje.
Zobacz również
Za koncepcję kreatywną spotu odpowiada agencja PZL, za produkcję – studio Film Republic, natomiast post-produkcję – studio Badi Badi. O udźwiękowienie zadbała firma HALO. Sesję zdjęciową stworzyła Zuza Krajewska. Z kolei agencja Havas PR koordynuje działania z zakresu public relations.
Zintegrowana kampania pojawi się w telewizji, najpopularniejszych tytułach prasowych, social media oraz na kanałach Youtube.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]