Świeże pomysły, nieszablonowe podejście do pracy i pasja – to cechy wymarzonego pracownika branży kreatywnej. Niestety, w czasie rekrutacji agencje, domy mediowe, czy produkcyjne nie zawsze mają szansę trafić na takie osoby.
Z kolei wiemy, że wielu młodych ludzi zainteresowanych branżą marketingową, nie zna wszystkich możliwości jakie ona oferuje. Nawet, wśród wielu naszych ekspertów, ich obecne stanowisko i doświadczenie jest wynikiem przypadku.
Zobacz również
Dlatego, to co udało nam się od 6 lat z powodzeniem realizować w ramach przeglądu portfolio, postanowiliśmy rozszerzyć również na pozostałe obszary branży. Przegląd See&Say daje pracodawcom szansę poznania najzdolniejszych oraz ludzi o wielkim potencjale. Natomiast dla wchodzących na rynek przegląd jest jedynym takim źródłem wiedzy o branży.
– Rozszerzenie programu o dwa dni jeszcze lepiej pozwala nam objąć swoim zasięgiem wszystkie obszary przemysłów kreatywnych. Zarówno młodzi twórcy, jak i przyszli accounci, stratedzy, project managerowie tworzą przyszłą jakość branży. Dlatego tak ważne jest, żeby stale pokazywać się jako atrakcyjny obszar i kierunek rozwoju kariery – powiedziała Paulina Świerczewska, koordynator projektu
See&Say: Makers Day – dla kogo?
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Ten dzień przeznaczony jest dla tych, którzy z powodu swojej wszechstronności jeszcze nie wiedzą, który obszar branży najbardziej ich interesuje. Jednak są to ludzie wyróżniający się potencjałem i dobrymi pomysłami. Program tego dnia skonstruowany został tak, by przybliżyć pracę w agencjach reklamowych, eventowych i PR, a także w domach mediowych, produkcyjnych i działach marketingu dużych marek. Młodzi ludzie, którzy chcą zgłosić się do See&Say: Makers nie muszą mieć ani portfolio, ani zawodowego doświadczenia. Zgłaszający powinni wypełnić jedynie krótki formularz, który odpowie na kilka pytań dotyczących ich branżowych zainteresowań oraz pozwalający ocenić ich potencjał i zdolności w kreatywnej pracy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
See&Say Creators Day
Dzień skierowany do młodych twórców, którzy działają w co najmniej jednej z 14 kreatywnych kategorii. Zgłaszający się do See&Say: Creators powinni wysłać link, pod którym znajdą się ich prace. Może to być: strona internetowa, link do Behance lub portfolio zawieszone w chmurze.Tak jak w poprzednich latach ekspertami w przeglądzie zostanie około 60 wybitnych praktyków z branży kreatywnej, między innymi przedstawicieli agencji reklamowych, eventowych, PR, domów mediowych, produkcyjnych i także szefów studiów graficznych, fotograficznych, postprodukcyjnych, redaktorów naczelnych pism czy znanych freelancerów.
Przegląd See&Say odbędzie się 30 i 31 stycznia.
Kategorie See&Say Creators: Day
- Animacja
- Fotografia
- Graphic Design
- Ilustracja
- Moda
- Product Design
- Typografia
- Video
- Audio
- Creative Technology
- Gra
- Instalacja/Videoinstalacja
- Reklama / Copywriting
- Creative Writing
Kategorie See&Say Makers Day
- Event
- PR
- Reklama
- Social Media
- Marketing
- Produkcja
- Media planning