Poznaj przyszłych menadżerów, koordynatorów, accountów i strategów na nowym dniu przeglądu See&Say

Ruszają zgłoszenia do VII edycji See&Say – przegląd po raz pierwszy będzie trwał dwa dni. Rozszerzenie programu jest odpowiedzią na potrzeby rekruterów branży kreatywnej i młodych ludzi wchodzących na rynek pracy.
O autorze
1 min czytania 2019-11-07

Świeże pomysły, nieszablonowe podejście do pracy i pasja – to cechy wymarzonego pracownika branży kreatywnej. Niestety, w czasie rekrutacji agencje, domy mediowe, czy produkcyjne nie zawsze mają szansę trafić na takie osoby.

Z kolei wiemy, że wielu młodych ludzi zainteresowanych branżą marketingową, nie zna wszystkich możliwości jakie ona oferuje. Nawet, wśród wielu naszych ekspertów, ich obecne stanowisko i doświadczenie jest wynikiem przypadku.

Dlatego, to co udało nam się od 6 lat z powodzeniem realizować w ramach przeglądu portfolio, postanowiliśmy rozszerzyć również na pozostałe obszary branży. Przegląd See&Say daje pracodawcom szansę poznania najzdolniejszych oraz ludzi o wielkim potencjale. Natomiast dla wchodzących na rynek przegląd jest jedynym takim źródłem wiedzy o branży.

– Rozszerzenie programu o dwa dni jeszcze lepiej pozwala nam objąć swoim zasięgiem wszystkie obszary przemysłów kreatywnych. Zarówno młodzi twórcy, jak i przyszli accounci, stratedzy, project managerowie tworzą przyszłą jakość branży. Dlatego tak ważne jest, żeby stale pokazywać się jako atrakcyjny obszar i kierunek rozwoju kariery – powiedziała Paulina Świerczewska, koordynator projektu

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

See&Say: Makers Day – dla kogo?

Ten dzień przeznaczony jest dla tych, którzy z powodu swojej wszechstronności jeszcze nie wiedzą, który obszar branży najbardziej ich interesuje. Jednak są to ludzie wyróżniający się potencjałem i dobrymi pomysłami. Program tego dnia skonstruowany został tak, by przybliżyć pracę w agencjach reklamowych, eventowych i PR, a także w domach mediowych, produkcyjnych i działach marketingu dużych marek. Młodzi ludzie, którzy chcą zgłosić się do See&Say: Makers nie muszą mieć ani portfolio, ani zawodowego doświadczenia. Zgłaszający powinni wypełnić jedynie krótki formularz, który odpowie na kilka pytań dotyczących ich branżowych zainteresowań oraz pozwalający ocenić ich potencjał i zdolności w kreatywnej pracy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

See&Say Creators Day

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Dzień skierowany do młodych twórców, którzy działają w co najmniej jednej z 14 kreatywnych kategorii. Zgłaszający się do See&Say: Creators powinni wysłać link, pod którym znajdą się ich prace. Może to być: strona internetowa, link do Behance lub portfolio zawieszone w chmurze.Tak jak w poprzednich latach ekspertami w przeglądzie zostanie około 60 wybitnych praktyków z branży kreatywnej, między innymi przedstawicieli agencji reklamowych, eventowych, PR, domów mediowych, produkcyjnych i także szefów studiów graficznych, fotograficznych, postprodukcyjnych, redaktorów naczelnych pism czy znanych freelancerów.

Przegląd See&Say odbędzie się 30 i 31 stycznia.

Kategorie See&Say Creators: Day

  • Animacja
  • Fotografia
  • Graphic Design
  • Ilustracja
  • Moda
  • Product Design
  • Typografia
  • Video
  • Audio
  • Creative Technology
  • Gra
  • Instalacja/Videoinstalacja
  • Reklama / Copywriting
  • Creative Writing

Kategorie See&Say Makers Day

  • Event
  • PR
  • Reklama
  • Social Media
  • Marketing
  • Produkcja
  • Media planning