Będą się mogli o tym przekonać śląscy przedsiębiorcy, którzy już 11 października (środa) wezmą udział w drugim spotkaniu z cyklu „Od zera do biznesu” w katowickim Idea Hub.
Zaraz po planie biznesowym, strategia marki to fundament, na podstawie którego powinien być budowany każdy biznes. To ona wyróżnia firmę i gwarantuje jej rozpoznawalność na rynku. Samo sformułowanie „strategia marki” jest tematem często poruszanym w mediach, dlatego jest postrzegane na wiele sposobów, w tym często błędnie. Podczas warsztatów w Idea Hub Szymon Pieczyński pomoże uczestnikom zrozumieć clue strategii marki: zdefiniuje czym jest i jakie są cele jej przygotowywania, a także co można osiągnąć dzięki dobrze przemyślanym planom. Podczas spotkania prelegent przedstawi również z jakich elementów powinna się składać strategia oraz jak rozpocząć jej tworzenie.
Zobacz również
Szymon Pieczyński – jest współwłaścicielem oraz dyrektorem zarządzającym studia kreatywnego KAVA. Współprowadzący podcastów i vlogów w ramach medium Patrzymy Szerzej – programu internetowego, w którym poruszane są tematy ze świata marketingu, biznesu, rozwoju osobistego oraz lifestylu. Trener i prelegent konferencji marketingowych oraz biznesowych. Wykładowca studiów podyplomowych Public Relations – nowoczesna komunikacja w praktyce na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Członek Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz Stowarzyszenia GRUBA, Śląski Kolektyw Ludzi Kreatywnych. Wydawca magazynu GentleWoman. Doświadczenie zdobywał w pracy między innymi dla takich marek, jak: Tymbark, Kubuś, Mercedes-Benz, Tesco, Idea Bank, Kost-Bet, Sektor 3.0.
Udział w spotkaniu może wziąć 10 osób. Wydarzenie odbędzie się 11 października (środa) w godzinach 18.00-20.00 w Idea Hub – bezpłatnej przestrzeni coworkingowej usytuowanej w Silesia City Center, przy ulicy Chorzowskiej 107 w Katowicach. O udziale decyduje kolejność zgłoszeń. Wydarzenie jest bezpłatne. Zapisy prowadzone są przez stronę.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach