Odpowiedzi na te pytania poznają uczestnicy trzeciego spotkania z cyklu „Od zera do biznesu”, które odbędzie się już 24 października (wtorek) w katowickim Idea Hub.
Zbudowanie marki w świecie hiperkonkurencji wymaga wiele wysiłku, dużej dozy szczęścia, ale i wiedzy. Narzędziem, które pomaga przyszłemu przedsiębiorcy jest nie tylko plan biznesowy, ale i marketingowy. To on określa sposób komunikacji marki z odbiorcami, wskazuje drogę oraz działania, które wyróżnią przedsiębiorstwo na tle konkurentów. Podczas trzeciego spotkania z cyklu „Od zera do biznesu” w katowickim Idea Hub, uczestnicy dowiedzą się co stanowi podstawę dobrego i skutecznego planu marketingowego. W czasie spotkania prelegent Marcin Gieracz omówi takie kwestie, jak:
Zobacz również
- projektowanie komunikacji opartej na wyróżniku rynkowym, czyli tak zwanym ‘tajemniczym składniku’ marki,
- modelowanie komunikacji dopasowanej do oczekiwań i potrzeb nabywców,
- twórcze podejście w kreowaniu przekazu marki.
Marcin Gieracz jest strategiem, wykładowcą oraz trenerem z 18 letnim doświadczeniem w zakresie marketingu strategicznego. Odnajduje się również w roli mentora, trenera i doradcy, podpowiadając biznesmenom jak zidentyfikować źródła wzrostu w ich przedsiębiorstwach. Obecnie praktykuje i wdraża strategie marketingowe oparte o sprzedaż wielokanałową, transformację cyfrową oraz digitalizację rynkową. Od 2005 roku sprawuje funkcję CEO&Strategy Director w Rubikom Strategic Thinking. Autor e-booków „Ogarnąć Kosmos – o marketingu i strategii” oraz „Filozofia Stratega Biznesu”. Prywatnie Marcin Gieracz to pasjonat MTB oraz organizator wypraw wysokogórskich w Alpy oraz Dolomity.
Wydarzenie odbędzie się 24 października (wtorek) w godzinach 18.00 do 20.00 w Idea Hub – bezpłatnej przestrzeni coworkingowej usytuowanej w Silesia City Center, przy ulicy Chorzowskiej 107 w Katowicach. O udziale w wydarzeniu decyduje kolejność zgłoszeń. Wydarzenie jest bezpłatne. Zapisy prowadzone są przez stronę.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]