Wasteland nie powstał w wyniku przesunięcia się płyt tektonicznych, ale został zbudowany od podstaw przez nas. Jest w całości stworzony z plastiku i zalega na Pacyfiku.
Nowo powstały twór jest pięć razy większy od Wielkiej Brytanii, ciągle rośnie i zagraża naszej planecie, a nasza wiedza o nim jest wciąż zbyt mała. Dlatego Surfers Against Sewage wyprodukowała trafny spot stylizowany na film akcji z nominowaną do Oscara aktorką Imeldą, w którym ukazane są fikcyjne supermoce Wasteland. Chociaż jest to dosyć żywa i kreatywna interpretacja, rzeczywistość jest nie mniej surowa dla wszystkich naszych oceanów.
Zobacz również
Aby podkreślić skalę zagrożenia fundacja zleciła instalację okrętów wojennych, które zostały „przyozdobione” zebranymi z wód Wielkiej Brytanii, tysiącami plastikowych butelek.
Za przygotowanie kampanii odpowiedzialna jest agencja M & C Saatchi.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Akcje mające zwracać naszą uwagę na problem środowiska są coraz bardziej widoczne. Poniżej znajdziecie kilka pięknych przykładów,
„Polluted Water Popsicles” to kampania społeczna, który na przykładzie lodów pokazuje, jak bardzo zanieczyszczone są wody Tajwanu. Ten niesmaczny widok budzi kontrowersje i pobudza nasze umysły. Jej zadaniem jest zwrócić ludzką uwagę na problem, jakim jest zanieczyszczenie wód.
Globalna organizacja ekologiczna Greenpeace Australia, we współpracy z agencją Ogilvy, zbudowała interaktywną wystawę przed Pitt Street Mall, jedną z głównych ulic handlowych w centralnej dzielnicy biznesowej Sydney.
Wystawa ma na celu podniesienie świadomości związanej ze zmianami klimatycznymi na Ziemia, a także zachęcenie ludzi do podejmowania osobistej odpowiedzialności dla przeciwdziałania zmianom klimatycznym