Poznaliśmy finalistów konkursu PR Wings 2025

Poznaliśmy finalistów konkursu PR Wings 2025
Znamy już najlepsze polskie kampanie public relations nominowane do finału piątej edycji konkursu PR Wings organizowanego przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations. Do tegorocznej edycji zgłoszono rekordową liczbę aż 211 projektów w 28 kategoriach.
O autorze
1 min czytania 2025-10-17

W zakończonym właśnie pierwszym etapie głosowania jury przyznało 75 nominacji dla 57 unikalnych kampanii w kategoriach głównych i sektorowych, a dodatkowo 4 projekty zostały nominowane do Nagrody Specjalnej SAPR.

Zgłoszenia konkursowe można było nadsyłać w jednej, dwóch lub trzech kategoriach. Wielu uczestników zdecydowało się na więcej niż jedną, co najlepiej pokazuje, jak wielowymiarowe i kreatywne są dziś projekty PR realizowane w Polsce. Kampaniami wyróżnionymi aż w trzech kategoriach są:

  • Fabryka Czekolady E.Wedel udowadnia, że w muzeum MOŻNA (zgłaszający: 24/7Communication oraz E.Wedel),
  • Gdzie jest tron (zgłaszający: Apollo 360 oraz WCTron) – nominowany również do NAGRODY SPECJALNEJ SAPR,
  • Work Sport Balance w Decathlon (zgłaszający: GetHero, Decathlon Polska).

12 kampanii zostało nominowanych w dwóch kategoriach, a pozostałe 42 projekty otrzymały po jednej nominacji. Dodatkowo, 4 projekty zostały nominowane do Nagrody Specjalnej SAPR. Nad prawidłowością przebiegu konkursu i głosowania czuwa kancelaria prawna Osborne Clarke.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Bardzo dziękujemy wszystkim uczestnikom za przesłane zgłoszenia i inspirujące przykłady komunikacji. Jurorzy nie mieli łatwego zadania – musieli wybrać spośród wielu wyjątkowych kampanii. Doceniamy je wszystkie, bo razem pokazują, jak dynamicznie ewoluuje dziś public relations w Polsce – mówi Jakub Zajdel, wiceprezes zarządu SAPR, przewodniczący Komitetu Organizacyjnego PR Wings.

Teraz czas na drugi etap głosowania jury, który wyłoni zwycięskie kampanie w każdej z kategorii. Ponadto, jury złożone z przedstawicieli agencji zrzeszonych w Stowarzyszeniu Agencji Public Relations przyzna jednej wyróżniającej się kampanii Nagrodę Specjalną SAPR. Stowarzyszenie wręczy również Nagrodę im. Andrzeja Stolarczyka osobie szczególnie zasłużonej dla rozwoju branży public relations w Polsce.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zdobywców statuetek PR Wings 2025 poznamy na gali finałowej 17 listopada w Event Hall w warszawskiej Fabryce Norblina. Wkrótce dostępne będą bilety na to wydarzenie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Pełna lista finalistów konkursu PR Wings 2025 dostępa jest >> TUTAJ.