Upoluj bilet na AI Manager Day 2025 [KONKURS]

Upoluj bilet na AI Manager Day 2025 [KONKURS]

Upoluj bilet na AI Manager Day 2025 [KONKURS]

Chcesz wdrażać AI w swojej firmie z głową, a nie z chaosu? Szukasz realnych przykładów, sprawdzonych narzędzi i praktycznej wiedzy od tych, którzy naprawdę to robią? Weź udział w konkursie i wygraj wejściówkę na AI Manager Day 2025.

SZCZEGÓŁY

Pozostał już tylko tydzień na zgłoszenia do Mixx Awards 2015

18 września mija termin zgłoszeń do 9. edycji konkursu Mixx Awards. Jak co roku, w konkursie zostaną nagrodzone najlepsze polskie kampanie internetowe, których twórcy przekuwają kreatywne idee w efektywne rozwiązania.
O autorze
1 min czytania 2015-09-14

Prace będą oceniane w 13 kategoriach, podzielonych na bloki tematyczne Strategies & Objectives i Tools & Tactics.

Tegoroczna edycja MIXX Awards & Conference 2015 odbędzie się 19 listopada w warszawskim Palladium pod hasłem: „Kreatywne idee w efektywnych rozwiązaniach”. W ramach organizowanego cyklicznie przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska święta branży internetowej odbędzie się gala konkursowa, którą poprzedzi MIXX Conference. Całodzienna konferencja realizowana jest w unikatowej formule prezentacji case studies, prowadzonych w duetach przez agencję wraz z klientem. Dzięki temu słuchacze będą mieli okazję spojrzeć na najciekawsze polskie kampanie internetowe oczyma ich twórców i marketerów.

Do konkursu można zgłaszać kampanie internetowe z ostatnich 12 miesięcy, w kategoriach takich jak: kampania wizerunkowa, wprowadzenie nowego produktu na rynek, bezpośredni odzew, lojalność wobec brandu, kampanie społeczne i non-profit (blok Strategies & Objectives) oraz marketing społecznościowy, gry, wideo online, branded content, kampanie cross-mediowe, mobile/tablets, mobile application, strona Brandowa (blok Tools & Tactics). Wręczane są również nagrody za szczególne dokonania, w kategoriach: Człowiek Roku, Marketer Roku, Agencja Roku, Dom Mediowy Roku.

MIXX Awards to międzynarodowy konkurs z tradycją sięgającą 2005 roku, kiedy to po raz pierwszy został zorganizowany przez amerykański oddział IAB. Od tamtej pory z powodzeniem jest rozwijany w wielu krajach świata i stał się jednym z najważniejszych konkursów dla branży interaktywnej. Polska edycja MIXX Awards organizowana jest przez IAB Polska od 2007 roku, a od trzech lat konkursowi towarzyszy konferencja MIXX Conference.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W tym roku zwycięzcy otrzymają statuetkę Mixx Awards w nowym designie, spójną wizualnie ze statuetką wręczaną w amerykańskiej edycji konkursu. Za jej projekt odpowiada nowojorska agencja McKinney. Nagroda odzwierciedla siłę współpracy pomiędzy twórcami zwycięskich kampanii interaktywnych: markerterami, agencjami i domami mediowymi. Rosnące i połączone ze sobą bloki symbolizują partnerstwo pomiędzy klientem a agencją. Statuetka zbudowana jest na silnym fundamencie, tak jak interactive stał się silnym fundamentem dzisiejszej reklamy. Polska wersja statuetki została wykonana ze szronionego szkła i waży 700 g.

Patronami medialnymi MIXX Awards & Conference 2015 są: Bankier.pl, Harvard Business Review Polska, Marketer+, Marketing przy kawie, Media&Marketing Polska, NowyMarketing, Social Press i Wirtualne Media.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się