Upoluj bilet!

Upoluj bilet!

Upoluj bilet!

Chcesz zdobyć darmową wejściówkę na VideoWars by ScreenLovers? Sprawdź agendę, zapisz się do newslettera NM i weź udział w konkursie.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Pozytywna energia na ESPORT GRA 3 by DZIK – turnieju influencerów w siatkówkę

Pozytywna energia na ESPORT GRA 3 by DZIK – turnieju influencerów w siatkówkę
Wydarzenia sportowe z udziałem influencerów stają się prawdziwą perełką dla marek poszukujących skutecznych sposobów dotarcia do szerokiej publiczności. Jednym z takich eventów jest ESPORT GRA 3, czyli nadchodzący turniej siatkówki plażowej. Wezmą w nim udział polskie gwiazdy internetu z takich środowisk jak lifestyle, fitness, gaming, esport i streaming.
O autorze
2 min czytania 2024-06-18

Zderzenie dwóch światów

ESPORT GRA to unikatowe wydarzenie, które łączy dwa światy: tradycyjnego sportu oraz esportu. Jest to już 3. edycja wydarzenia. Poprzednie dwie skupiały widzów i fanów piłki nożnej. W tym roku postawiono na siatkówkę. Ta jedna z najpopularniejszych dyscyplin sportowych w Polsce, która przyciąga tłumy fanów, a obecność czołowych polskich influencerów dodaje wydarzeniu niepowtarzalnej formy. Rywalizacja może zaangażować odbiorców będących fanami sportu oraz przedstawicieli młodszego pokolenia, którzy będą chcieli zobaczyć swoich idoli w nowym otoczeniu.

Organizator przewidział 990 darmowych biletów dla osób chcących śledzić rywalizację na miejscu. Event odbędzie się 22 czerwca 2024 r. w La Playa Music Bar w Warszawie (Wybrzeże Helskie 1/5) o godzinie 14:00, a wejściówki można zgarnąć za pomocą Decathlon GO – aplikacji służącej do zapisów w zawodach sportowych. Bezpłatne wejściówki są dostępne TUTAJ.

Czołowi influencerzy na boisku

W trzeciej edycji ESPORT GRA, podobnie jak w dwóch poprzednich odsłonach wezmą udział najpopularniejsi polscy influencerzy. Na liście uczestników znajdują się: członkowie EKIPY WK, prezenterzy Kanału Zero, streamerzy z platformy Twitch, czy twórcy YouTube. Na boisku zobaczymy między innymi Kasix, Izaka, Czajnika, Fusialkę, xsheeyę i wielu innych. Ich łączny zasięg w social mediach można liczyć w milionach, ponadto każdy z nich ma oddaną grupę odbiorców, która odwiedzi wydarzenie lub będzie je śledzić w internecie na transmisji na żywo.

Przyjazna atmosfera – pozytywny wizerunek

ESPORT GRA to nie tylko rywalizacja i sportowe emocje, ale także sposób na rozrywkę dla całej rodziny. Organizator ESPORT GRA chce pokazać, że zmagania internetowych gwiazd mogą wiązać się z pozytywną energią, więc czerwcowa impreza w Warszawie stawia na dobrą zabawę, ducha fair play i przyjazną atmosferę. 

Jest to idealna okazja, aby partnerzy eventu stali się częścią tego pozytywnego wydarzenia i zyskali wizerunek firmy przyjaznej każdej grupie wiekowej. Budowanie ciepłych skojarzeń z marką to inwestycja w długoterminowy sukces. Tytularnym sponsorem ESPORT GRA 3 jest marka DZIK, promująca w tym wypadku napoje Vitamin Boost oraz wodę mineralną Cechini x DZIK.

Partnerem głównym zawodów jest marka Decathlon, która w ubiegłym roku rozpoczęła współpracę z Polską Ligą Siatkówki, w ramach promocji sportu w naszym kraju. Kooperacja podczas ESPORT GRA 3 by DZIK wpisuje się w te założenia i jest możliwością dotarcia do miłośników aktywnego trybu życia.

Partnerem technologicznym wydarzenia jest x-kom, jeden z największych sklepów z elektroniką użytkową w Polsce. W ich ofercie można znaleźć topowe laptopy gamingowe HP Omen oraz HP Victus, jak również peryferia dla graczy HyperX. 

Coś więcej niż rozgrywki

ESPORT GRA to nie tylko turniej siatkówki. To platforma, która pozwala markom zbudować związki emocjonalne z ich docelowymi grupami odbiorców poprzez połączenie sportu z potęgą mediów społecznościowych. To idealna okazja dla marek poszukujących nowych sposobów promocji i zaangażowania społeczności online, zapewniając unikalne doświadczenie dla uczestników i możliwość wzmocnienia ich wizerunku marki.

Cały przebieg rozgrywek będzie transmitowany na żywo na dwóch platformach – Twitch.tv/GoodGame_League oraz YouTube@EKIPA WK. Taki sposób pozwoli na znaczące zwiększenie dotarcia do odbiorców oraz dywersyfikację widzów. Taka forma kontaktu z odbiorcami tworzy bezpośrednią interakcję, co wzmacnia zaangażowanie i lojalność klientów. W trakcie transmisji organizator wykorzysta wiele możliwości na zwiększenie widoczności partnerów, w tym reklamy, bannery czy wspominanie o produktach przez komentatorów i uczestników. Profesjonalna jakość streama pomoże w budowaniu wizerunku partnerów jako nowoczesnych, dbających o detale oraz trafiających do młodzieży. 

O organizatorze

Good Game Sp. z o.o. to poznańska agencja, która od 2017 roku specjalizuje się w oryginalnych formatach rozrywkowych trafiających do społeczności graczy w Polsce. Tych według badań jest około 20 milionów, czyli połowa naszego społeczeństwa. Z myślą o nich Good Game w ostatnich latach stworzyło takie aktywacje jak: Rockstar Press Play, Awantura o Bejmy, Bitwa Robali, czy zawody w Deluxe Ski Jump. Dodatkowo agencja Good Game odpowiadała m.in. za aktywacje dla odwiedzających na największych stoiskach podczas targów Poznań Game Arena oraz IEM Katowice.

Kontakt do organizatora:
Damian Dąbrowski, project manager Good Game
E-mail: [email protected]