Agencja PR Calling będzie odpowiadała za kompleksowe działania komunikacyjne, w tym: media relations, social media oraz influencer marketing.
„Zdrowy styl życia to trend, który stale się rozwija i któremu wciąż przybywa zwolenników. Cieszę się, że wśród naszych Klientów znalazła się marka, która szerzy ideę zdrowego, zbilansowanego odżywiania oraz harmonijnego, pełnego wartości życia. Widzimy w niej ogromny potencjał komunikacyjny. Mamy już pierwsze pomysły na współprace z influencerami” – komentuje Katarzyna Dworzyńska, Head of Business, PR Calling.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
„Nowa, świeża wizja komunikacji naszej marki ostatecznie przekonała nas do nawiązania współpracy z PR Calling. Wiemy, że jesteśmy w dobrych rękach” – dodaje Artur Rowiński, CEO Eat Zone.
Współpraca została nawiązana na czas nieokreślony.
Agencja PR Calling została wybrana drogą rekomendacji.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing