Organizacja Pracodawców Usług IT – Software Development Association Poland (SoDA) – to podmiot powstały w 2018 roku. Obecnie zrzesza ponad 200 firm o kapitale polskim i zagranicznym, które zatrudniają łącznie ponad 50 000 pracowników i działają na terenie całej Polski. Misją SoDA jest integracja rodzimej branży IT, jej reprezentacja oraz prowadzenie działań na rzecz rozwoju na rynkach zagranicznych. Stowarzyszenie współpracuje m.in. z takimi organizacjami, jak PIIT, PTI, PAIH, ITCorner czy Klaster IT.
– Zdecydowaliśmy się na współpracę z PR Calling, ponieważ przedstawiciele agencji dali się poznać jako konsultanci ds. PR dobrze rozumiejący potrzeby biznesowe klienta. Przygotowane propozycje trafnie odpowiedziały na nasze oczekiwania, określone w briefie. Przy podjęciu decyzji kluczowym kryterium było doświadczenie agencji, w tym znajomość branży technologicznej, rzeczowa oferta oraz bliskie relacje z mediami, co potwierdziły już pierwsze dni wspólnych działań. Liczymy na owocną i długofalową współpracę – komentuje Angelika Siudzińska, marketing manager w SoDA.
Zobacz również
Do zadań PR Calling należy kompleksowa komunikacja zewnętrzna marki w Polsce i prowadzenie biura prasowego. Za bezpośrednią obsługę klienta po stronie PR Calling odpowiadają Aleksander Zaruski, senior PR & communications consultant i członek zespołu Fin&Tech, realizujący działania operacyjne, oraz Paweł Sobczak, lider Fin&Tech Practice, który koordynuje kwestie strategiczne. Zaruski od blisko 9 lat specjalizuje się w prowadzeniu działań komunikacyjnych dla organizacji, które tworzą oraz dostarczają technologie, a także usługi IT dla firm działających w obszarze B2B. Wieloletnie doświadczenie zdobywał pracując m.in. dla Billennium, BinarApps, braf.tech, Talent Place, HP, Adobe, Brother, Panasonic czy 1&1. Sobczak ma prawie 10-letnie doświadczenie w prowadzeniu działań PR dla firm z różnych branż. Specjalizuje się w komunikacji spółek technologicznych i finansowych. Pracował m.in. dla takich firm, jak Uber, PayPal, Microsoft, OVH czy TenderHut.
Współpraca pomiędzy SoDA i PR Calling została nawiązana w wyniku przetargu, a umowa zawarta na czas nieokreślony.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach