I właśnie w tym celu agencja PR Calling stworzyła bezpłatny e-book PR dla startupów i nie tylko, czyli #mediahacking dla Twojego biznesu. W publikacji znalazły się porady m.in.: jak opracować i wdrożyć strategię PR oraz wskazówki od dziennikarzy biznesowych dotyczące komunikacji z mediami.
E-book odpowiedzią na potrzeby startupowców
Publikacja pomaga zdiagnozować moment, w którym firma jest gotowa na komunikację z interesariuszami. W precyzyjny i przystępny sposób wyjaśnia, jakie etapy składają się na strategię PR oraz jakich narzędzi do jej wdrożenia użyć. W e-booku znalazło się również miejsce na najważniejsze zasady pisania informacji prasowej oraz ciekawe case studies ukazujące, jak teoria prowadzenia PR przeradza się w praktykę.
Zobacz również
Na polskim rynku powstaje coraz więcej startupów , które mają duży potencjał komunikacyjny i biznesowy, ale nie zawsze potrafią go skutecznie wykorzystać. Nasz e-book adresujemy do przedsiębiorców potrzebujących wskazania: od czego zacząć PR, co jest ważne w budowaniu relacji i jak poruszać się w skomplikowanym świecie mediów. W publikacji dzielimy się swoim doświadczeniem z pracy z firmami z branży nowych technologii, choć mamy świadomość, że to tylko ułamek wiedzy potrzebnej do efektywnego prowadzenia komunikacji. Wierzymy jednak, że pomoże ona nie tylko startupowcom, ale i dojrzałym przedsiębiorcom w zrozumieniu na czym polega medialny sukces firmy i co leży u jego podstaw – mówi Paulina Bochenek, specjalista ds. PR w PR Calling, współautorka e-booka.
E-book wzbogacają wypowiedzi dziennikarzy biznesowych z najbardziej poczytnych serwisów w kraju. O to, co media cenią we współpracy na linii redaktor – PR-owiec zapytano: Karola Jedlińskiego z Pulsu Biznesu, Konrada Bagińskiego z INN:Poland, Adama Łopusiewicza z MamStartup.pl oraz Grzegorza Marczaka z Antyweb.pl. W publikacji znalazły się również zasady rządzące działaniami z zakresu media relations.
#Mediahacking dla firm z branży IT
E-book adresowany jest do przedsiębiorców świadomych konieczności prowadzenia sprawnej komunikacji. Głównym obszarem specjalizacji PR Calling są nowe technologie, choć z publikacji mogą skorzystać menadżerowie wszystkich firm, niezależnie od sektora działalności. Agencja zapowiada kolejne publikacje w formie gościnnych artykułów eksperckich oraz e-booków.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
E-booka PR dla startupów i nie tylko… czyli #mediahacking dla twojego biznesu można pobrać kilkając w link: PR dla startupów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing