TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

PR Calling z bezpłatnym e-bookiem PR dla startupów i nie tylko, czyli #mediahacking dla Twojego biznesu

Coraz więcej startupów dostrzega, jak ważna jest rola public relations w prowadzeniu biznesu. Z racji niewielkiego doświadczenia w komunikacji z rynkiem, startuperzy potrzebują fachowego doradztwa z zakresu kreowania wizerunku i relacji z interesariuszami, w tym z dziennikarzami.
O autorze
1 min czytania 2017-07-18

I właśnie w tym celu agencja PR Calling stworzyła bezpłatny e-book PR dla startupów i nie tylko, czyli #mediahacking dla Twojego biznesu. W publikacji znalazły się porady m.in.: jak opracować i wdrożyć strategię PR oraz wskazówki od dziennikarzy biznesowych dotyczące komunikacji z mediami.

E-book odpowiedzią na potrzeby startupowców

Publikacja pomaga zdiagnozować moment, w którym firma jest gotowa na komunikację z interesariuszami. W precyzyjny i przystępny sposób wyjaśnia, jakie etapy składają się na strategię PR oraz jakich narzędzi do jej wdrożenia użyć. W e-booku znalazło się również miejsce na najważniejsze zasady pisania informacji prasowej oraz ciekawe case studies ukazujące, jak teoria prowadzenia PR przeradza się w praktykę.

Na polskim rynku powstaje coraz więcej startupów , które mają duży potencjał komunikacyjny i biznesowy, ale nie zawsze potrafią go skutecznie wykorzystać. Nasz e-book adresujemy do przedsiębiorców potrzebujących wskazania: od czego zacząć PR, co jest ważne w budowaniu relacji i jak poruszać się w skomplikowanym świecie mediów. W publikacji dzielimy się swoim doświadczeniem z pracy z firmami z branży nowych technologii, choć mamy świadomość, że to tylko ułamek wiedzy potrzebnej do efektywnego prowadzenia komunikacji. Wierzymy jednak, że pomoże ona nie tylko startupowcom, ale i dojrzałym przedsiębiorcom w zrozumieniu na czym polega medialny sukces firmy i co leży u jego podstaw – mówi Paulina Bochenek, specjalista ds. PR w PR Calling, współautorka e-booka.

E-book wzbogacają wypowiedzi dziennikarzy biznesowych z najbardziej poczytnych serwisów w kraju. O to, co media cenią we współpracy na linii redaktor – PR-owiec zapytano: Karola Jedlińskiego z Pulsu Biznesu, Konrada Bagińskiego z INN:Poland, Adama Łopusiewicza z MamStartup.pl oraz Grzegorza Marczaka z Antyweb.pl. W publikacji znalazły się również zasady rządzące działaniami z zakresu media relations.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

#Mediahacking dla firm z branży IT

E-book adresowany jest do przedsiębiorców świadomych konieczności prowadzenia sprawnej komunikacji. Głównym obszarem specjalizacji PR Calling są nowe technologie, choć z publikacji mogą skorzystać menadżerowie wszystkich firm, niezależnie od sektora działalności. Agencja zapowiada kolejne publikacje w formie gościnnych artykułów eksperckich oraz e-booków.

E-booka PR dla startupów i nie tylko… czyli #mediahacking dla twojego biznesu można pobrać kilkając w link: PR dla startupów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się