HoppyGo, które właśnie wchodzi ze swoją usługą do Polski, to innowacyjna platforma otwartego car sharingu, umożliwiająca wynajem aut bezpośrednio od właścicieli, w formule peer-to-peer (P2P). W odróżnieniu od tradycyjnego car sharingu, rozwiązanie to nie wprowadza do obiegu nowych pojazdów, a pozwala na lepsze wykorzystanie już posiadanych zasobów. Za ubezpieczenie pojazdów na czas wynajmu odpowiada towarzystwo ubezpieczeniowe AXA (które po rebrandingu zmieni nazwę na UNIQA). Wejście operatora na polski rynek da użytkownikom dostęp do tej popularnej na całym świecie usługi, oferującej bezpieczny środek transportu indywidualnego.
– Idea, która przyświecała powstaniu HoppyGo – ograniczanie liczby aut w miastach poprzez wykorzystanie już dostępnych zasobów, pozytywny wpływ na środowisko naturalne czy poprawa jakości powietrza – jest nam bardzo bliska. HoppyGo od 2017 roku z sukcesem buduje swoją społeczność w Czechach – na platformie zarejestrowało się już ponad 100 tys. użytkowników, którzy mają do dyspozycji przeszło 2,3 tys. samochodów. Wierzę, że zaplanowane działania komunikacyjne przyczynią się do zbudowania pozycji lidera marki również na naszym rynku. Dziękujemy za zaufanie i cieszymy się, że będziemy częścią tego innowacyjnego projektu – komentuje Katarzyna Dworzyńska, head of business, PR Calling.
Zobacz również
W ramach współpracy PR Calling odpowiada za stworzenie strategii wejścia HoppyGo na polski rynek, a następnie szeroką komunikację z otoczeniem zewnętrznym. Agencja realizuje działania z obszarów doradztwa strategicznego, media relations, pozycjonowania ekspertów oraz content marketingu.
Ze strony PR Calling za obsługę klienta odpowiada Izabela Wójtowicz, Senior PR & Communication Consultant.
Agencja została wybrana w drodze konkursu ofert.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing