PR z przeszkodami, czyli współpraca Runmageddon i Good One PR

PR z przeszkodami, czyli współpraca Runmageddon i Good One PR
Runmageddon, największy i najpopularniejszy w Polsce cykl biegów z przeszkodami, nawiązał współpracę z agencją Good One PR. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę PR marki na lokalnym rynku, w tym obsługę medialną wszystkich biegów Runmageddon do końca sezonu 2025.
O autorze
1 min czytania 2025-07-17

Runmageddon to kultowe wydarzenie sportowe, które od ponad dekady przyciąga tysiące miłośników aktywności fizycznej, emocjonujących wrażeń oraz dobrej zabawy. Wydarzenia odbywają się w malowniczych lokalizacjach na terenie całej Polski, takich jak góry, lasy, jeziora czy tereny przemysłowe, które nadają każdej edycji unikalny klimat.

W ramach współpracy Good One PR odpowiada za całość działań PR mających na celu wzmacnianie siły marki Runmageddon oraz jeszcze większe dotarcie do strategicznych grup docelowych, w tym społeczności lokalnych, rodzin z dziećmi czy firmowych drużyn.

Agencja jest odpowiedzialna za prowadzenie biura prasowego, bieżące relacje z mediami, koordynację partnerstw medialnych czy obsługę medialną biegów realizowanych w miastach w całej Polsce.

– Runmageddon od lat buduje silną społeczność i wyjątkową atmosferę wokół ruchu, emocji i rozwoju, co sprawia, że w świadomości naszych odbiorców jesteśmy już „lovebrandem”, który chcemy pielęgnować. Z roku na rok chcemy więcej i sięgamy po więcej – mamy nowe pomysły, które przekuwamy w kolejne linie biznesowe. A do tego, by ciągle się rozwijać potrzebujemy sprawdzonych partnerów rozumiejących naszą markę oraz nasze cele, stąd współpraca z Good One PR – mówi Michał Iwan, Chief Marketing Officer Runmageddonu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj