Runmageddon to kultowe wydarzenie sportowe, które od ponad dekady przyciąga tysiące miłośników aktywności fizycznej, emocjonujących wrażeń oraz dobrej zabawy. Wydarzenia odbywają się w malowniczych lokalizacjach na terenie całej Polski, takich jak góry, lasy, jeziora czy tereny przemysłowe, które nadają każdej edycji unikalny klimat.
W ramach współpracy Good One PR odpowiada za całość działań PR mających na celu wzmacnianie siły marki Runmageddon oraz jeszcze większe dotarcie do strategicznych grup docelowych, w tym społeczności lokalnych, rodzin z dziećmi czy firmowych drużyn.
Agencja jest odpowiedzialna za prowadzenie biura prasowego, bieżące relacje z mediami, koordynację partnerstw medialnych czy obsługę medialną biegów realizowanych w miastach w całej Polsce.
– Runmageddon od lat buduje silną społeczność i wyjątkową atmosferę wokół ruchu, emocji i rozwoju, co sprawia, że w świadomości naszych odbiorców jesteśmy już „lovebrandem”, który chcemy pielęgnować. Z roku na rok chcemy więcej i sięgamy po więcej – mamy nowe pomysły, które przekuwamy w kolejne linie biznesowe. A do tego, by ciągle się rozwijać potrzebujemy sprawdzonych partnerów rozumiejących naszą markę oraz nasze cele, stąd współpraca z Good One PR – mówi Michał Iwan, Chief Marketing Officer Runmageddonu.

#NMInsights: Polskie podcasty o marketingu i e-commerce warte słuchania