– Cieszymy się, że możemy wspierać młodych, polskich artystów. Liczymy na to, że animacja trafi do szerokiego grona odbiorców oraz pozwoli zbudować świadomość i wyróżnialność marki PKP. Pojawiający się tam motyw podróży ma zachęcić do korzystania z usług kolei – mówi Ewa Dziurla, zastępca dyrektora Biura Komunikacji i Promocji PKP S.A.
Animacja Anity Mowczan:
Zobacz również
Timecode AKCJA ANIMACJA to pierwszy konkurs dla motion designerów i twórców animacji realizowanych na potrzeby komunikacji marketingowej. Do pierwszej edycji, która zakończyła się w grudniu 2017 roku, zgłosiło się 160 twórców. Projekt będzie kontynuowany.
Chcemy udowodnić, że można tworzyć ciekawe artystycznie projekty, które z powodzeniem mogą być wykorzystywane przez marki. Hasło pierwszej edycji konkursu brzmiało “Stwórz animowaną historię, wygraj nagrody i dołącz do branży!” – tym bardziej cieszy nas, że Timecode AKCJA ANIMACJA umożliwił współpracę Anity i PKP S.A. To dobra informacja dla młodych twórców, którym planujemy nadal pomagać w rozwoju zawodowym – powiedział Tomasz Dławichowski, managing director domu produkcyjnego Timecode Film Production, organizatora konkursu.
Zadaniem uczestników jest stworzenie, w dowolnej technice animacyjnej, filmu do jednej z gotowych ścieżek dźwiękowych, na temat Partnerów. W zeszłym roku były to marki: Cinema City, Polskie Koleje Państwowe S.A., SAS Institute, Ursus, Zee One, Premium Mobile.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA rozpocznie się we wrześniu i potrwa do listopada 2018r.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Strona konkursu dostępna tutaj.